Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Tworzenie i ochrona chińskich odpowiedników znaków towarowych
Po reformie gospodarczej w Chinach globalne marki musiały nie tylko zbudować tam swoją obecność od zera, przekonać chińskiego konsumenta do swoich produktów, ale również utrzymać swoją rozpoznawalność i renomę. Obecnie chińscy konsumenci coraz chętniej kupują zagraniczne produkty i gotowi są nawet zapłacić więcej za oczekiwaną jakość. Nie oznacza to jednak, że teraz zagraniczne firmy mają na tym rynku łatwiejszy start. Nie ma w tej chwili rynku, gdzie walka o konsumenta byłaby większa, a zagraniczne firmy konkurują z firmami chińskimi, które znają swojego klienta lepiej oraz mówią w jego języku.
Każdy polski eksporter próbujący swoich sił na chińskim rynku powinien mieć świadomość, jak ważne jest uwzględnienie różnic kulturowych oraz językowych, by zbudować efektywną kampanię marketingową i z sukcesem podbić serca chińskich konsumentów.
By dowiedzieć się jak przełamać barierę językową w Chinach, zapraszamy na webinarium skierowane do przedsiębiorców planujących eksport swoich towarów i usług do Chin.
W trakcie spotkania uczestnicy zapoznają się z:
- przesłankami, dla których firmy zza granicy powinny tworzyć chińskie odpowiedniki znaków towarowych;
- omówieniem przykładów chińskich odpowiedników międzynarodowych marek;
- zasadami tworzenia chińskich odpowiedników znaków towarowych;
- wadami i zaletami zgłoszeń znaków: chińskich, dwujęzycznych, osobno oryginalnego i chińskiego odpowiednika;
- praktyką w Chinach, czyli: Które znaki się eksponuje: chiński, dwujęzyczny czy oba jednocześnie?
Szkolenie poprowadzą:
- Barbara Bujny, Kierownik Regionu, Centrum Eksportu, PAIH;
- dr Joanna Matczuk, adwokat i rzecznik patentowy, IP Boutique;
- Michał Bielewicz, doradca w obszarze IP i sprzedaży do Chin, Trademark Partners.
Webinarium odbędzie się 20 października o godz. 9:15 i będzie prowadzone w języku polskim.
Webinarium "Tworzenie i ochrona chińskich odpowiedników znaków towarowych" jest częścią cyklu "Twoja marka w Chinach. Cykl praktycznych wykładów", organizowanego dla przedsiębiorców rozważających ekspansję na rynek chiński.