Webinaria

Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse

  • Data:
    2 kwietnia 2025
  • Godzina:
    10:00
  • Czas trwania:
    70 minut
  • Branża:
    Kosmetyki
    Meble
    Odzież i biżuteria
    Żywność
    Inne
  • Miejsce:
    wydarzenie online

W 2023 roku wartość rynku produktów dla matek i dzieci w Chinach przekroczyła 500 miliardów juanów, a prognozy wskazują na dalszy wzrost. Rodzice w Chinach poszukują innowacyjnych, ekologicznych i certyfikowanych artykułów, które zapewnią ich dzieciom bezpieczeństwo i komfort.

Chińskie rodziny coraz częściej wybierają towary importowane, uznając je za bezpieczniejsze i lepszej jakości niż lokalne odpowiedniki. Polskie firmy mają szansę wykorzystać ten trend, oferując swoje produkty na jednym z najbardziej dynamicznych rynków na świecie.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego:

  • poznasz aktualne trendy i perspektywy na chińskim rynku artykułów dla matek i dzieci,
  • dowiesz się, jak skutecznie wprowadzić swoje produkty na rynek chiński,
  • otrzymasz informacje o preferencjach chińskich konsumentów i kluczowych kanałach dystrybucji.
Agenda

Szkolenie poprowadzą:

  • Marcin Motyka, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
  • Lloyd Attwell, Sales & Marketing Director, Overseas Markets, Children Baby Maternity Expo,
  • Tang Wenting, CEO, Shanghai Mantianxing International Trading Co Ltd,
  • Jasmine Zhai, Founder and CEO, Zhiyu Technologies Co Ltd,
  • Ryan Molloy, CEO, Redfern Digital.

Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Nasi eksperci

Marcin Motyka
Biuro PAIH w Szanghaju

Business Development Manager w Zagranicznym Biurze Handlowym PAIH w Szanghaju.

Od początku kariery zawodowej związany z rynkami chińskojęzycznymi. Specjalista w zakresie przemian społeczno-politycznych w Chinach i na Tajwanie, szczególnie w kontekście XIX i XX wieku. Ekspert związany z branżą lotniczą i systemów bezzałogowych.

Magister Stosunków Międzynarodowych na Uniwersytecie Warszawskim oraz absolwent kursu języka mandaryńskiego oraz kultury chińskiej na Uniwersytecie Zhejiang w Hangzhou, Chiny.