Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Sektor kosmetyczny w Meksyku
Przed pandemią, sektor kosmetyczny notował historyczne wzrosty w ostatnich pięciu latach, a w 2019 meksykańską branżę kosmetyczną wyceniano na 1,645 mld USD. W 2020 r. sprzedaż bezpośrednia oraz sprzedaż internetowa w tej branży dynamicznie rosły.
W Meksyku kosmetyki są obecnie piątą najchętniej kupowaną w sieci kategorią produktów. Notowane są również zmiany w zachowaniu konsumentów, którzy coraz częściej sięgają po produkty do pielęgnacji ciała i twarzy ze średniej półki cenowej.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jak wygląda ekspansja na rynek meksykański w branży kosmetycznej na konkretnych przykładach polskich firm,
- jak należy się do niej przygotować,
- jakie wymogi należy spełnić,
- jak promować swoje produkty w Meksyku.
Szkolenie poprowadzą:
- Patrycja Staszewska, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Meksyku,
- Maja Justyna, Kierownik ds. branż strategicznych, Centrum Obsługi Przedsiębiorstw PAIH,
- Patrycja Augustyniak, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Meksyku,
- Beata Wojna, CEO, Eslava de Negocios,
- Katarzyna Pońsko, CEO, Ponsko Legal,
- Patrycja Giemza, CEO, Stay On Social.
Webinarium odbędzie się 11 marca o godz. 15:00 i będzie prowadzone w języku polskim.
Pobierz materiały
Nasi eksperci

Patrycja Staszewska
Biuro PAIH w Meksyku
Od 2005 r. mieszka w Meksyku i zajmuje się rozwojem współpracy handlowej i promocją bezpośrednich inwestycji zagranicznych oraz wsparciem międzynarodowego handlu między Meksykiem a Europą. Wyróżnia się doskonałą znajomością europejskiej i meksykańskiej kultury biznesu i posiada dwunastoletnie doświadczenie zawodowe na rynku meksykańskim.
Pracowała w sektorze publicznym i prywatnym, koncentrując się głównie na wzmacnianiu działalności handlowej między Polską a Meksykiem, Ameryką Łacińską i innymi krajami europejskimi; organizowaniu i koordynowaniu wydarzeń z zakresu promocji gospodarczej i misji gospodarczych, organizowaniu warsztatów, paneli i spotkań B2B dla firm europejskich, meksykańskich i instytucji państwowych. W 2008 r. pracowała jako Menedżer Projektów dla Biura Handlowego Finlandii Business Finland w Mexico City, koordynowała działania promocyjne i wspierała możliwości biznesowe między firmami meksykańskimi i fińskimi. W 2009 r. w ramach współpracy z Norweską Izbą Handlową Innovation Norway koordynowała oficjalną wizytę Księcia Haakona i Księżniczki Mette Marit z Norwegii i norweskiej misji gospodarczej 80 przedsiębiorstw z sektora naftowo-gazowego. Od maja 2009 r. do 2012 r. pracowała jako Zastępca Dyrektora ds. Promocji Narodowej i od 2010 r. jako Zastępca Dyrektora ds. Promocji Międzynarodowej Europy i Azji w Meksykańskiej Agencji Promocji Inwestycji i Handlu (ProMexico). W grudniu 2010 r. była członkiem Komitetu ds. Koordynacji COP 16 – Konferencji Narodów Zjednoczonych dotyczącej Zmian Klimatycznych w Cancun w Meksyku. W ramach tego projektu była odpowiedzialna za organizację i koordynację 50 paneli ekspertów związanych z odnawialnymi źródłami energii. W 2012 roku założyła własną firmę doradczo-konsultingową – Intermex Business zajmującą się wsparciem europejskiego biznesu na rynku meksykańskim i działalność i promocją zagranicznego handlu w Meksyku. Od styczniu 2016 roku pracowała w Ambasadzie RP w Meksyku jako Analityk ds. Ekonomicznych wspierała rozwój współpracy handlowej między Polską i Meksykiem.
Ukończyła filologię niemiecką, politologię międzynarodową i prawo Unii Europejskiej na Uniwersytecie w Hamburgu w Niemczech.
Biegle posługuje się językiem hiszpańskim, angielski i niemieckim.

Maja Justyna
Centrum Obsługi Przedsiębiorstw PAIH
Absolwentka stosunków międzynarodowych politycznych na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła podyplomowe studia: „Zarządzania marką” w SGH w Warszawie oraz „International Marketing Management” na Uniwersytecie Łódzkim.
Przez kilka lat prowadziła działania marketingowe dla czołowej w Polsce sieci handlowej, następnie zajmowała się zarządzaniem projektami m.in. w sektorze modowym.
W latach 2018-2019 odpowiedzialna w PAIH za branżowy program promocji „BRAND” sektora kosmetycznego oraz modowego. Obecnie odpowiedzialna za wsparcie przedsiębiorstw z sektora kosmetycznego i modowego w ramach Centrum Obsługi Przedsiębiorstw.