Kariera

Ekspert / Business Development Manager

Lokalizacja: Brazylia (Sao Paulo)

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH) wspiera zarówno ekspansję zagraniczną polskiego biznesu, jak i napływ inwestycji do Polski. Naszym celem jest także zwiększenie polskiego eksportu.

Aby zapewnić bezpośrednią pomoc polskiemu biznesowi za granicą, PAIH stworzył sieć biur na świecie (Zagraniczne Biura Handlowe), które są odpowiedzialne za wsparcie polskich eksporterów oraz inwestorów poszukujących nowych możliwości za granicą. Do naszego Zagranicznego Biura Handlowego w Sao Paulo poszukujemy kandydatów do pracy.

Twoje zadania:

  • wspieranie polskich przedsiębiorców na lokalnym rynku, m.in. poprzez aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych partnerów biznesowych oraz informowanie o warunkach dostępu do rynku w poszczególnych sektorach
  • przygotowanie analiz, raportów sektorowych i prezentacji na temat lokalnego rynku
  • prowadzenie analiz i badanie rynku lokalnego, w szczególności monitorowanie trendów oraz barier i reglamentacji
  • organizowanie i udział w targach i wydarzeniach promocyjnych, misjach gospodarczych, spotkaniach B2B itp.
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z instytucjami otoczenia biznesu na lokalnym rynku, w tym instytucjami branżowymi
  • informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce
  • przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
  • przygotowywanie i redagowanie materiałów, newsletterów, publikacji w serwisach internetowych i mediach społecznościowych
  • monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
  • realizowanie strategii i planów promocyjnych oraz aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych
  • wspieranie Kierownika Zagranicznego Biura Handlowego w innych działaniach związanych z aktywnością biura na rynku lokalnym

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym najlepiej w obszarze business development
  • znajomość języka angielskiego na poziomie C1 - warunek konieczny
  • bardzo dobra znajomość: pakietu MS Office
  • doświadczenie w pracy za granicą w środowisku międzynarodowym, poparte sukcesami w obszarze obsługi klienta
  • doświadczenie w kierowaniu projektami
  • wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca Brazylii
  • komunikatywność, proaktywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań i projektów
  • gotowość do podróży służbowych

Oferujemy:

  • dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Sao Paulo
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia interesujących projektów
  • stały rozwój kompetencji dzięki pracy we wspierającym i bardzo zaangażowanym zespole
  • współpracę z przedstawicielami C-level wiodących polskich marek
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.