Kariera

Ekspert

Lokalizacja: Kanada (Montreal)

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH) wspiera zarówno ekspansję zagraniczną polskiego biznesu, jak i napływ inwestycji do Polski. Naszym celem jest także zwiększenie polskiego eksportu.

Aby zapewnić bezpośrednią pomoc polskiemu biznesowi za granicą, PAIH stworzył sieć biur na świecie (Zagraniczne Biura Handlowe), które są odpowiedzialne za wsparcie polskich eksporterów oraz inwestorów poszukujących nowych możliwości za granicą. Do naszego Zagranicznego Biura Handlowego w Kanadzie poszukujemy kandydatów do pracy.

Twoje zadania:

  • wsparcie realizacji projektów eksportowych polskich przedsiębiorców na rynku kanadyjskim poprzez informowanie o warunkach dostępu do rynku, aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych partnerów biznesowych
  • obsługa importerów z Kanady zainteresowanych polskimi dostawcami, w tym aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych
  • organizowanie i udział w targach, wydarzeniach promocyjnych, misjach gospodarczych, konferencjach
  • informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce, łączenie potencjalnych inwestorów z Kanady z polskimi podmiotami
  • przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
  • wspieranie Kierownika Zagranicznego Biura Handlowego i zespołu w innych działaniach związanych z aktywnością Biura na rynku lokalnym
  • wspieranie prawidłowego działania ZBH pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, działania administracyjno-finansowe
  • raportowanie działań związanych z obsługą przedsiębiorstw i aktywnościami promocyjnymi

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe
  • 2-letnie doświadczenie zawodowe w obszarze eksportu, sprzedaży, marketingu lub administracji publicznej
  • biegła znajomość francuskiego - preferowany dialekt Quebec French lub Québécois (na poziomie min. C1) - warunek konieczny
  • komunikatywna znajomość angielskiego (na poziomie min. B2) - warunek konieczny
  • komunikatywna znajomość polskiego (na poziomie min. B2) - warunek konieczny
  • mile widziane doświadczenie w pracy na rynku kanadyjskim

Oferujemy:

  • dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Toronto (lokalizacja Montreal) od stycznia 2026
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia wydarzeń promujących polski eksport
  • stały rozwój kompetencji w zakresie handlu międzynarodowego, wystąpień publicznych, negocjacji handlowych czy dyplomacji ekonomicznej
  • współpracę z przedstawicielami wiodących polskich marek oraz kanadyjskich spółek i instytucjami wsparcia biznesu
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.