Kariera

Ekspert / Business Development Manager

Lokalizacja: Finlandia (Helsinki)

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. (PAIH) wspiera zarówno ekspansję zagraniczną polskiego biznesu, jak i napływ inwestycji do Polski. Naszym celem jest także zwiększenie polskiego eksportu.

Aby zapewnić bezpośrednią pomoc polskiemu biznesowi za granicą, PAIH stworzył sieć biur na świecie (Zagraniczne Biura Handlowe), które są odpowiedzialne za wsparcie polskich eksporterów oraz inwestorów poszukujących nowych możliwości za granicą. Do naszego Zagranicznego Biura Handlowego w Helsinkach poszukujemy kandydatów do pracy.

Twoje zadania:

  • wspieranie polskich przedsiębiorców na lokalnym rynku, m.in. poprzez aktywne wyszukiwanie i pozyskiwanie potencjalnych partnerów biznesowych oraz informowanie o szczegółowych warunkach dostępu do rynku i prowadzeniu działalności
  • przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
  • prowadzenie analiz i badanie rynku lokalnego
  • organizowanie i udział w targach i wydarzeniach promocyjnych, misjach gospodarczych, spotkaniach B2B itp.
  • nawiązywanie i utrzymywanie relacji z instytucjami otoczenia biznesu na lokalnym rynku, w tym instytucjami branżowymi
  • informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce
  • przygotowywanie i redagowanie materiałów, newsletterów i publikacji w serwisach internetowych
  • monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
  • realizowanie strategii i planów promocyjnych oraz aktywne poszukiwanie i wykorzystywanie możliwości biznesowych
  • wspieranie Kierownika i zespołu w innych działaniach związanych z aktywnością biura na rynku lokalnym

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe
  • min. 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym najlepiej w obszarze business development
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego (na poziomie min. C1 warunek konieczny)
  • znajomość języka fińskiego w stopniu dobrym
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
  • doświadczenie w obszarze pozyskiwania partnerów biznesowych poparte sukcesami
  • znajomość lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa
  • doświadczenie w pracy za granicą w środowisku międzynarodowym
  • wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca obszaru krajów nordyckich
  • gotowość do podróży służbowych
  • komunikatywność, gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
  • umiejętność sprawnego działania pod presją czasu w zmieniającym się środowisku

Oferujemy:

  • dynamiczną i ciekawą pracę w Zagranicznym Biurze Handlowym w Helsinkach
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji i prowadzenia interesujących projektów
  • stały rozwój kompetencji dzięki pracy we wspierającym i bardzo zaangażowanym zespole
  • współpracę z przedstawicielami C-level wiodących polskich marek
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.