Kariera

Ekspert / Kluczowy Ekspert ds. Rynku Kapitałowego
w Departamencie Wsparcia Inwestycji

Lokalizacja: Warszawa

Praca w Departamencie Wsparcia Inwestycji PAIH S.A. daje możliwość wpływania na gospodarczy obraz naszego kraju. Podczas codziennej współpracy z największymi światowymi i polskimi firmami, bezpośrednio odpowiadamy za przygotowanie informacji na temat zachęt inwestycyjnych w Polsce, co znacząco przyczynia się do podjęcia pozytywnej decyzji o lokalizacji projektów. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze oraz możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.

Twoje zadania:

  • opracowywanie i przygotowywanie informacji o ekosystemie inwestycyjnym i rynku kapitałowym
  • monitorowanie rozwoju ekosystemu inwestycyjnego oraz identyfikowanie kluczowych trendów i zmian regulacyjnych
  • projektowanie i wdrażanie narzędzi informacyjno-edukacyjnych dla inwestorów kapitałowych
  • analizowanie uwarunkowania otoczenia biznesowego, monitorowanie dialogu rynkowego oraz budowanie sektorowych baz wiedzy
  • reprezentowanie Agencji podczas konferencji, wydarzeń branżowych i spotkań o profilu kapitałowym
  • obsługiwanie zapytań dotyczących dostępu do rynku polskiego oraz warunków prowadzenia działalności na rynku kapitałowym
  • współpracowanie z przedstawicielami ekosystemu inwestycyjnego, w tym z instytucjami wsparcia biznesu, w ramach dialogu rynkowego
  • przygotowywanie i redagowanie materiałów informacyjnych oraz promocyjnych
  • budowanie i rozwijanie sieci kontaktów na rynku kapitałowym w kraju i za granicą
  • współpracowanie informacyjnie i analitycznie z partnerami i kontrahentami
  • wspieranie organizacji wydarzeń promocyjnych, misji gospodarczych, konferencji i spotkań B2B
  • monitorowanie mediów pod kątem informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z perspektywy relacji dwustronnych

Nasze oczekiwania:

  • minimum 7 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, najlepiej w obszarze usług finansowych, rynku kapitałowego, business development, marketingu lub obsługi klienta
  • wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: finanse, ekonomia, marketing, stosunki międzynarodowe; mile widziane doświadczenie na rynku usług finansowych oraz zrozumienie dynamiki i mechanizmów rynków kapitałowych
  • bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1 - warunek konieczny
  • doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi (krajowymi i/lub zagranicznymi)
  • dobra znajomość ekosystemu startupowego oraz mechanizmów jego funkcjonowania
  • znajomość rynków kapitałowych w Polsce i na świecie oraz aktualnych trendów i praktyk w obszarze inwestycji
  • gotowość do odbywania częstych podróży służbowych krajowych i zagranicznych (ok. 30% czasu pracy)
  • wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne: komunikatywność, gotowość do wystąpień publicznych (także w języku obcym), umiejętność prezentacji
  • umiejętność efektywnego działania pod presją czasu w dynamicznie zmieniającym się środowisku
  • doświadczenie w pracy z systemami CRM i narzędziami do zarządzania relacjami z klientami

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.