Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Ekspert / Kluczowy Ekspert ds. Rynku Kapitałowego
w Departamencie Wsparcia Inwestycji
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Wsparcia Inwestycji PAIH S.A. daje możliwość wpływania na gospodarczy obraz naszego kraju. Podczas codziennej współpracy z największymi światowymi i polskimi firmami, bezpośrednio odpowiadamy za przygotowanie informacji na temat zachęt inwestycyjnych w Polsce, co znacząco przyczynia się do podjęcia pozytywnej decyzji o lokalizacji projektów. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze oraz możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Twoje zadania:
- opracowywanie i przygotowywanie informacji o ekosystemie inwestycyjnym i rynku kapitałowym
- monitorowanie rozwoju ekosystemu inwestycyjnego oraz identyfikowanie kluczowych trendów i zmian regulacyjnych
- projektowanie i wdrażanie narzędzi informacyjno-edukacyjnych dla inwestorów kapitałowych
- analizowanie uwarunkowania otoczenia biznesowego, monitorowanie dialogu rynkowego oraz budowanie sektorowych baz wiedzy
- reprezentowanie Agencji podczas konferencji, wydarzeń branżowych i spotkań o profilu kapitałowym
- obsługiwanie zapytań dotyczących dostępu do rynku polskiego oraz warunków prowadzenia działalności na rynku kapitałowym
- współpracowanie z przedstawicielami ekosystemu inwestycyjnego, w tym z instytucjami wsparcia biznesu, w ramach dialogu rynkowego
- przygotowywanie i redagowanie materiałów informacyjnych oraz promocyjnych
- budowanie i rozwijanie sieci kontaktów na rynku kapitałowym w kraju i za granicą
- współpracowanie informacyjnie i analitycznie z partnerami i kontrahentami
- wspieranie organizacji wydarzeń promocyjnych, misji gospodarczych, konferencji i spotkań B2B
- monitorowanie mediów pod kątem informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z perspektywy relacji dwustronnych
Nasze oczekiwania:
- minimum 7 lat doświadczenia zawodowego na podobnym stanowisku, najlepiej w obszarze usług finansowych, rynku kapitałowego, business development, marketingu lub obsługi klienta
- wykształcenie wyższe - preferowane kierunki: finanse, ekonomia, marketing, stosunki międzynarodowe; mile widziane doświadczenie na rynku usług finansowych oraz zrozumienie dynamiki i mechanizmów rynków kapitałowych
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego na poziomie co najmniej C1 - warunek konieczny
- doświadczenie we współpracy z partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi (krajowymi i/lub zagranicznymi)
- dobra znajomość ekosystemu startupowego oraz mechanizmów jego funkcjonowania
- znajomość rynków kapitałowych w Polsce i na świecie oraz aktualnych trendów i praktyk w obszarze inwestycji
- gotowość do odbywania częstych podróży służbowych krajowych i zagranicznych (ok. 30% czasu pracy)
- wysoko rozwinięte kompetencje interpersonalne: komunikatywność, gotowość do wystąpień publicznych (także w języku obcym), umiejętność prezentacji
- umiejętność efektywnego działania pod presją czasu w dynamicznie zmieniającym się środowisku
- doświadczenie w pracy z systemami CRM i narzędziami do zarządzania relacjami z klientami
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.