Webinaria

Jak eksportować za Wielki Mur

  • Data:
    7 grudnia 2022
  • Godzina:
    09:00
  • Czas trwania:
  • Branża:
    Motoryzacja
    Części lotnicze i drony
    Biotechnologia i farmaceutyka
    Budowa i wykańczanie budowli
    IT/ICT
    Jachty i łodzie
    Kosmetyki
    Maszyny i urządzenia
    Meble
    Odzież i biżuteria
    Sprzęt medyczny
    Żywność
    Zielone technologie
    Wielobranżowe
    Inne
  • Miejsce:
    wydarzenie online

 

data Data:
7 grudnia 2022
  miejsce Godzina:
09:00
miejsce Czas trwania:
2-3 godziny
  branża  Branża:
Wielobranżowe
udział PAIH Rejestracja:
Formularz rejestracyjny
  udział PAIH Miejsce:
Platforma Zoom


Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w seminarium na temat eksportu na rynek chiński. Prowadzący spotkanie eksperci wyjaśnią, czy Chiny to obecnie korzystny kierunek eksportu oraz na co należy zwrócić uwagę, przygotowując się do wejścia na rynek.

Podczas szkolenia dowiesz się

  • jakie preferencje i potrzeby mają chińscy konsumenci,
  • czym charakteryzują się chińskie media społecznościowe,
  • dlaczego "podróż tysiąca kontenerów" zaczyna się od rejestracji znaku towarowego,
  • o tym, że importer jest naszym pierwszym klientem - czyli jak zrozumieć, czego potrzebuje importer, aby robić z nami biznes,
  • jak doprowadzić negocjacje do skutecznego końca,
  • jakie są największe trudności w budowaniu biznesu z Chińczykami.


Szkolenie poprowadzą:

  • Michał Bielewicz, doradca w obszarze sprzedaży do Chin, Salvane,
  • Andrzej Juchniewicz, kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju,
  • Monika Kołpaczyńska, konsultant PAIH ds. Azji Południowej i Wschodniej,
  • Marcin Motyka, konsultant PAIH ds. Azji Południowej i Wschodniej.


Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny.
Liczba miejsc ograniczona.

Nasi eksperci

Andrzej Juchniewicz

Andrzej Juchniewicz

Biuro PAIH w Szanghaju

Ukończył studia doktoranckie na Xiamen University w Chinach oraz uzupełniające studia prawnicze LLM na East China University of Political Science and Law w Szanghaju.

Karierę zawodową rozpoczął w chińskich przedsiębiorstwach handlowych, następnie zaangażowany był w promocję kraju w Polskim Pawilonie podczas Shanghai Expo 2010. Zakładał oraz od 7 lat prowadzi pierwsze Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Szanghaju.

Uhonorowany nagrodą Mera Miasta Szanghaju za najlepszą Agencję Promocji Inwestycji Zagranicznych 2013.