Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Polska gospodarka jak marka premium. PAIH prezentuje hasło Poland. Business Forward
Hasło przedstawił podczas niedawnego PAIH Forum Biznesu prezes zarządu Krzysztof Drynda. Stanowi ono ideę skupiającą jak w soczewce założenia nowej strategii ogłoszonej przez Agencję. Jej kluczowym elementem jest promocja polskiej gospodarki, która szczególnie w ostatnich latach staje się bardzo mocną marką wśród partnerów biznesowych na całym świecie.
Chcemy uczynić to hasło motorem do działania, źródłem rozwoju i nowej energii. Zawierając strategię PAIH w tylko trzech słowach pragniemy przekazać klarowną i zdecydowaną wiadomość: z nami rozwinie się Wasz biznes - mówi prezes zarządu PAIH Krzysztof Drynda i dodaje - Na każdym kroku będziemy przypominać, że dzięki współpracy da się osiągnąć sukces. Jego gwarantem są wspólne dążenia i jasne cele zarówno przedsiębiorców, jak i instytucji wsparcia takich jak właśnie PAIH.
Przewagi strategiczne
Polska jako kierunek do tworzenia powiązań biznesowych jest postrzegana jako atrakcyjna z kilku przyczyn. To nie tylko takie czynniki jak stabilny wzrost wielkości gospodarki od 30 lat czy doskonała lokalizacja na przecięciu europejskich szlaków transportowych i rozbudowana infrastruktura transportowa. Za Polską przemawiają też takie argumenty jak innowacyjność firm, konkurencyjność jakościowa produktów, a także wykwalifikowane kadry i sprzyjające otoczenie regulacyjne.
Tworząc strategię budowania Marki Polskiej Gospodarki, która będzie parasolem dla wielu aktywności promocyjnych prowadzonych przez nasz kraj, składamy rynkowi obietnicę. Zawiera się ona w trzech słowach, ale dotyczy wielu platform działania i odziaływania. Poland. Business Forward to obietnica, która ma potwierdzenie w rzeczywistości, bo oparta o twarde atuty - nasze walory inwestycyjne i eksportowe - mówi Oskar Derych, Dyrektor Departamentu Strategii i Promocji Gospodarczej Agencji - Poland. Business Forward odzwierciedla też nasz stosunek do podejmowanych zadań we wspieraniu napływu inwestycji do Polski, wsparciu w internacjonalizacji polskich firm. Mówiąc wprost - jesteśmy po to aby Twój Biznes był zawsze z nami Forward - mówi.
Promocja polskiej gospodarki to instytucjonalna odpowiedź PAIH na potrzeby polskich firm. O tym jakie są ich oczekiwania i ambicje, eksperci agencji rozmawiali z przedsiębiorcami podczas PAIH Forum Biznesu, które odbyło się 5 października na PGE Narodowym. W wydarzeniu uczestniczyło 4 tysiące polskich firm, w tym w dużej mierze z sektora MŚP. Możliwość rozmów z przedstawicielami Zagranicznych Biur Handlowych PAIH spotkała się z tak dużym zainteresowaniem, że do poszczególnych stoisk ustawiały się kolejki, a ostatnie rozmowy trwały nawet po zakończeniu forum.
* * *
O Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). To pierwszy punkt kontaktu dla eksporterów i inwestorów. Działa zarówno w Polsce, jak i poprzez sieć biur na całym świecie. Wzmacnia rozpoznawalność polskich marek na międzynarodowych rynkach, promuje rodzime produkty i usługi oraz rozwiązania technologiczne made in Poland. Agencja pomaga przedsiębiorcom w wyborze optymalnej ścieżki ekspansji za granicą. Wspiera również napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski oraz realizację polskich inwestycji w kraju. PAIH współpracuje z sektorem publicznym i partnerami regionalnymi, oferując m.in.: szkolenia, audyt i promocję nieruchomości inwestycyjnych, współpracę przy organizacji misji biznesowych oraz wsparcie komunikacyjne przy realizacji wspólnych projektów.