Webinaria

Zgłaszanie marki w Chinach – wszystko o rejestracji w klasach produktowych, z uwzględnieniem chińskich realiów rynkowych

  • Data:
    3 listopada 2021
  • Godzina:
    09:15
  • Czas trwania:
  • Branża:
    Inne
  • Miejsce:
    wydarzenie online
Chiński filozof Laozi powiedział: "Podróż na tysiąc mil rozpoczyna się od jednego kroku". Na długiej drodze zdobywania chińskiego rynku każdy etap jest ważny, ale to odpowiednie przygotowanie decyduje o sukcesie.

Rejestracja znaku towarowego jest jednym z kluczowych wyzwań, z jakim mierzy się eksporter. Specyfika chińskiego rynku sprawia, że już na tym etapie łatwo jest popełnić błąd. Strategiczne zaplanowanie działalności gospodarczej na chińskim rynku, uwzględniające to jak marka będzie funkcjonować w mediach społecznościowych i jak będzie reklamowana, jest kluczowe dla ochrony marki i zapewnienia jej efektywności na chińskim rynku.

Zapraszamy Państwa na webinarium, skierowane do przedsiębiorców planujących eksport towarów i usług do Chin, podczas którego dowiedzą się Państwo:

  • jak dobrać odpowiednią klasę dla rejestracji swojej marki oraz jakie inne klasy koniecznie należy rozważyć;
  • jakie czynniki należy uwzględnić podczas rejestracji marki;
  • na co zwrócić uwagę przy analizie pól eksploatacji marki, by poprawnie przygotować strategię jej ochrony na rynku chińskim;
  • jakie problemy miały w Chinach powszechnie znane marki, których znaki zostały wykorzystane w złej wierze.


Szkolenie poprowadzą:

  • Aleksandra Smolak, Business Development Manager, ZBH Szanghaj, PAIH;
  • dr Joanna Matczuk, adwokat i rzecznik patentowy, IP Boutique;
  • Michał Bielewicz, doradca w obszarze IP i sprzedaży do Chin, Trademark Partners.


Webinarium odbędzie się 3 listopada o godz. 9:15 i będzie prowadzone w języku polskim.

Webinarium "Zgłaszanie marki w Chinach  wszystko o rejestracji w klasach produktowych, z uwzględnieniem chińskich realiów rynkowych" jest częścią cyklu "Twoja marka w Chinach. Cykl praktycznych wykładów", organizowanego dla przedsiębiorców rozważających ekspansję na rynek chiński.