Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Sektor FMCG w Mongolii – szanse dla polskich firm
Polska jest nieprzerwanie od 5 lat drugim największym eksporterem do Mongolii z państw Unii Europejskiej. Rynek detaliczny Mongolii ma szacowaną wartość 1,17 mld USD. W 2016 roku amerykańska firma konsultingowa A. T. Kearney umieściła Mongolię na 5-tym miejscu w rankingu "2016 Global Retail Development Index", podkreślając potencjał Mongolii w handlu detalicznym.
Powyższe dane pokazują, że Mongolia jest perspektywicznym rynkiem eksportowym, zwłaszcza dla producentów z sektora FMCG. Duże zapotrzebowanie na importowane produkty spożywcze oraz chemię gospodarstwa domowego wynika z niewielkiej bazy produkcyjnej lokalnie i stwarza duże szanse dla polskich firm.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- o charakterystyce sektora FMCG w Mongolii na przykładzie produktów spożywczych i chemii gospodarstwa domowego,
- o regulacjach i wymaganiach dotyczących importu produktów spożywczych i chemii gospodarstwa domowego do Mongolii,
- jak wybrać odpowiedniego partnera i zwiększyć szanse na sukces w Mongolii.
Szkolenie poprowadzą:
- Tomasz Bajon, Konsultant, Centrum Eksportu, PAIH,
- Bat-Erdene Boldbaatar, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Ułan Bator,
- Mr. Chinzorig Ganbold, CEO, Central Express CVS,
- Mr. Munkhjargal B., Executive Director, Central Asian Road,
- Ilona Dadaś, Country Manager, Maspex.
Webinarium odbędzie się 28 kwietnia o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.