Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Duński sektor mody w obliczu pandemii. Szanse i wyzwania.
Dania to mała, ale otwarta gospodarka, uzależniona od handlu międzynarodowego. Dlatego pomimo pandemii, handel i biznes w Danii nie zwalniają tempa. Ekspansja na małe, ale wymagające europejskie rynki wymaga przygotowań. Aby osiągnąć sukces sprzedażowy trzeba poznać swojego potencjalnego odbiorcę oraz partnera biznesowego.
Być może Twoja firma dopiero chce zacząć sprzedaż do Danii, a może już ma pierwsze próby za sobą. W obydwu przypadkach warto odpowiedzieć sobie na kilka kierunkowych pytań:
Czy Twoja firma wie, jak budować relacje z duńskimi partnerami? Czy reklamujesz swoje produkty w sposób zrozumiały dla Skandynawów? Czy zdajesz sobie sprawę z różnic kulturowych pomiędzy naszymi krajami?
Długie łańcuchy dostaw stanowią poważną przeszkodę w obliczu kryzysu wywołanego przez COVID-19. Jest to niewątpliwa szansa dla Polski i polskich firm. Duńczycy, którzy przykładają szczególną wagę do etycznej, odpowiedzialnej produkcji coraz częściej zwracają się ku Polsce jako naturalnemu partnerowi handlowemu.
Zapraszamy do udziału w naszym webinarium, podczas którego:
- dowiesz się, jakie są sposoby wejścia marki modowej na duński rynek,
- poznasz narzędzia promocji i kanały sprzedaży,
- usłyszysz o obowiązujących w Danii trendach.
Szkolenie poprowadzą:
- Maja Justyna, Menedżer, Centrum Obsługi Przedsiębiorstw, PAIH,
- Marta Orlikowska, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Kopenhadze,
- Christina Neustrup, Dyrektor Copenhagen International Fashion Fair,
- Kate Cervini, Global Relations Consultant Copenhagen International Fashion Fair.
Webinarium odbędzie się 30 listopada o godz. 11:00 i będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Pobierz materiały
Nasi eksperci

Marta Orlikowska
Biuro PAIH w Kopenhadze
Posiada ponad 15 lat doświadczenia w pracy z rynkiem duńskim.
Absolwentka podyplomowych studiów z zarządzania na Uniwersytecie Gdańskim oraz public relations w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie. Magister skandynawistyki. Stypendystka Demokratifonden. Włada biegle językiem duńskim i angielskim.
Swoją karierę zawodową rozpoczęła od sektora mody, pracując w centrali LPP S.A. w Gdańsku, gdzie była częścią zespołu, który zakładał odzieżową markę Cropp. W 2004 r. pomagała Furuno Danmark A/S w ich ekspansji na polski rynek i otwarciu spółki córki – Furuno Polska. Ponad dekadę pracowała dla duńskiego ministerstwa spraw zagranicznych, piastując w ambasadzie Danii w Warszawie pozycję oficera ds. polityki i kultury. W latach 2015-2018 kierowała działem komunikacji ambasady Danii w Warszawie, odpowiadając za kontakty z mediami i strategię komunikacji placówki. W 2018 r. związała się z Polską Agencją Inwestycji i Handlu, dla której prowadzi zagraniczne biuro handlowe PAIH w Kopenhadze.
Prywatnie pasjonatka fotografii mody. Stypendystka Støvring Hojskole w Danii. W 2003 r. obroniła licencjat w dziedzinie fotografii na Akademii Sztuk Pięknych w Gdańsku.

Maja Justyna
Centrum Obsługi Przedsiębiorstw PAIH
Absolwentka stosunków międzynarodowych politycznych na Uniwersytecie Łódzkim. Ukończyła podyplomowe studia: „Zarządzania marką” w SGH w Warszawie oraz „International Marketing Management” na Uniwersytecie Łódzkim.
Przez kilka lat prowadziła działania marketingowe dla czołowej w Polsce sieci handlowej, następnie zajmowała się zarządzaniem projektami m.in. w sektorze modowym.
W latach 2018-2019 odpowiedzialna w PAIH za branżowy program promocji „BRAND” sektora kosmetycznego oraz modowego. Obecnie odpowiedzialna za wsparcie przedsiębiorstw z sektora kosmetycznego i modowego w ramach Centrum Obsługi Przedsiębiorstw.