Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Jak skutecznie wprowadzić produkty FMCG do Szwajcarii
Szwajcaria należy do grona najbogatszych państw, a jej gospodarka wyróżnia się niespotykaną w świecie innowacyjnością i konkurencyjnością. Wysoko rozwinięty przemysł, nowoczesne rolnictwo, prężnie działający sektor finansowo-ubezpieczeniowy to tylko niektóre z mocnych fundamentów szwajcarskiej gospodarki. Skuteczne wejście na rynek szwajcarski może otworzyć drzwi do wejścia na globalne rynki. Zapraszamy do udziału w naszym webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jak wygląda lokalny rynek produktów FMCG,
- o aktualnych trendach konsumenckich wśród Szwajcarów,
- na co zwracać uwagę w kontaktach biznesowych ze Szwajcarami,
- o różnicach w regulacjach prawnych, przepisach celnych, certyfikatach itd.
Szkolenie poprowadzą:
- Justyna Lipczyńska, Kierownik Regionu Europa, Centrum Eksportu, PAIH,
- Łukasz Chrabański, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie nad Menem,
- Ulrich Schwendimann, Managing Director, partner instytucjonalny, Polsko - Szwajcarska Izba Gospodarcza,
- Marzena Mikosz, Business Owner, Swiss Haven,
- Katarzyna Lasota, Managing Partner, LEXcellence Legal Services,
- Moritz Weber, CEO, Promena AG.
Webinarium odbędzie się 14 października o godz. 15:00 i będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Pobierz materiały
Nasi eksperci

Łukasz Chrabański
Biuro PAIH we Frankfurcie nad Menem
Absolwent finansów i rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej oraz prawa na Uniwersytecie Warszawskim. Studiował także w Management Center Innsbruck w Austrii oraz na HEC Liege Management School – University of Liege w Belgii. Jest również absolwentem stypendium DAAD w Kassel. Podczas studiów realizował ponadto program Polsko-Niemieckiego Forum Akademickiego.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelarii prawnej, Ministerstwie Finansów, Ministerstwie Gospodarki, Belgijskiej Izbie Gospodarczej ora EY. Prowadził też własną działalność gospodarczą.
W Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu obecny od 2,5 roku, gdzie początkowo zajmował się obsługą zagranicznych inwestorów przy realizacji projektów inwestycyjnych głównie z zakresu usług dla biznesu (BSS). Na swoim koncie ma realizację wielu projektów zarówno usługowych jak i przemysłowych, głównie z kapitałem niemieckim i amerykańskim. Obecnie jako kierownik ZBH Frankfurt wspiera w ekspansji polskich przedsiębiorców w Niemczech, Szwajcarii i Liechtensteinie.
Zna niemiecki, angielski, francuski oraz hiszpański.