Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Webinarium: Artykuły dla matek i dzieci w Chinach – trendy i szanse dla polskich firm

W pierwszej połowie 2024 roku wartość polskiego eksportu do Chin wyniosła 2,403 miliarda dolarów, co oznacza wzrost o 298 milionów dolarów w porównaniu do analogicznego okresu roku poprzedniego. Chińscy konsumenci coraz chętniej sięgają po importowane produkty, ceniąc ich jakość, bezpieczeństwo oraz innowacyjność. To doskonała okazja dla polskich firm między innymi z branży kosmetycznej, meblarskiej i spożywczej.
Podczas webinarium omówione zostaną preferencje chińskich konsumentów oraz kluczowe kanały dystrybucji. Zostaną również przedstawione skuteczne metody utrzymania obecności na tym dynamicznie rozwijającym się rynku.
Kiedy:
- data: 2 kwietnia 2025
- godzina: 10:00
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Szkolenie poprowadzą:
- Marcin Motyka, Business Development Manager, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Szanghaju,
- Lloyd Attwell, Sales & Marketing Director, Overseas Markets, Children Baby Maternity Expo,
- Tang Wenting, CEO, Shanghai Mantianxing International Trading Co Ltd,
- Jasmine Zhai, Founder and CEO, Zhiyu Technologies Co Ltd,
- Ryan Molloy, CEO, Redfern Digital.
