Wydarzenia

Seminarium „Maroko – rosnący lider Afryki Północnej i Twoja szansa na biznesowy sukces”

  • Data:
    9 lipca 2025
  • Branża:
    Wielobranżowe
  • Miejsce:
    Warszawa, Polska
  • Udział PAIH:
    TAK
  • Organizator:
    PAIH
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedsiębiorców na seminarium „Maroko - rosnący lider Afryki Północnej i Twoja szansa na biznesowy sukces”. Spotkanie odbędzie się 9 lipca 2025 r. w Warszawie.

Maroko to przyjazny dla biznesu kraj, w którym na zagranicznych inwestorów czekają liczne zachęty oraz specjalne strefy ekonomiczne wzorowane na tych działających w Polsce. Państwo inwestuje na wielką skalę w infrastrukturę, rozwija przemysł i staje się kluczowym ogniwem łączącym Europę, Afrykę i Bliski Wschód. Dla polskich przedsiębiorstw rynek marokański może stać się oknem na Afrykę.

Zapraszamy na seminarium, podczas którego zaprezentujemy m.in.:

  • Przegląd kluczowych sektorów marokańskiej gospodarki i potencjalne szanse dla polskich firm
  • Skuteczne strategie wejścia na rynek oraz dostosowania ofert do lokalnych realiów
  • Metody wyboru partnera biznesowego, weryfikacji kontrahenta i dobre praktyki negocjacyjne
  • Praktyczne aspekty współpracy (logistyka, płatności i kwestie formalne)

Szkolenie poprowadzą:

  • Jan Bochniak, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Casablance,
  • Loubna El Hassouni, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Casablance.

Czas: 9 lipca 2025 r., w godz. 9:30-13:30
Miejsce: Centrum Informacyjne PAIH przy ul. Bagatela 12 w Warszawie

Szkolenie będzie prowadzone w języku polskim. Liczba miejsc ograniczona, udział bezpłatny.

Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 7 lipca 2025 r.

Nasi eksperci

Jan Bochniak
Biuro PAIH w Casablance

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Casablance.

Od kilkunastu lat pracuje w eksporcie, rozwijając sprzedaż na rynkach zagranicznych, w roli koordynatora, szefa eksportu czy konsultanta.

W PAIH wyszukuje możliwości biznesowe dla polskich firm w Maroku oraz wspiera firmy w ekspansji zagranicznej. Każdego roku wprowadza nowe polskie firmy i marki na rynek marokański.

Z wykształcenia jest filologiem romańskim, tłumaczem konferencyjnym i wykwalifikowanym managerem z tytułem MBA.