Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
PAIH wspiera polski przemysł jachtowy na targach Metstrade Amsterdam

Polskie jachty - jakość, pasja, doświadczenie
Polski przemysł jachtowy cieszy się rosnącym zainteresowaniem klientów i kontrahentów w Europie i na świecie. Firmy znad Wisły łączą kreatywność i nowoczesne podejście do projektowania łodzi z wieloletnią tradycją i długim doświadczeniem w budowaniu jachtów. Dzięki temu z polskich stoczni wypływają dziś jednostki najwyższej jakości, precyzyjnie wykończone i oferujące nowatorskie rozwiązania, dopasowane do potrzeb miłośników różnych form żeglarstwa.
Polskie jachty budowane są przez żeglarzy i powstają z miłości do jachtingu. Polscy producenci nie uznają kompromisów pod względem bezpieczeństwa, estetyki i osiągów. Zaskarbili sobie tym serca miłośników żeglarstwa z całego globu. Nie może więc dziwić liczna obecność wystawców z Polski na targach Metstrade Amsterdam - producentów łodzi, ale przede wszystkim dostawców usług, komponentów, systemów i innych rozwiązań wykorzystywanych m.in. w jachtach produkcji holenderskiej.
Polskie Stoisko Narodowe na Metstrade Amsterdam
Targi Metstrade w Amsterdamie to jedno z najważniejszych i największych w Europie wydarzeń branży jachtowej. Ich unikalny, biznesowy charakter przyciąga dostawców części, akcesoriów i usług. Wydarzenie odwiedzają osoby zajmujące najwyższe stanowiska w firmach i instytucjach świata żeglarskiego.
Obecność na tych targach stwarza przedsiębiorcom szanse na nawiązanie wartościowych kontaktów biznesowych i rozwinięcie działalności gospodarczej. Nie zaskakuje zatem fakt, że polscy producenci chętnie prezentują swą ofertę w Amsterdamie jako wystawcy, ale też poprzez udział w polskim stoisku narodowym, organizowanym przez Polską Agencję Inwestycji i Handlu przy współpracy z Polską Izbą Przemysłu Jachtowego i Sportów Wodnych (POLBOAT) - mówi Aneta Brzuzy, dyrektor Departamentu Projektów Europejskich PAIH.
Na polskim stoisku narodowym będzie można spotkać przedstawicieli polskich firm działających w sektorze jachtowym oraz zasięgnąć szerokiej i eksperckiej wiedzy na temat potencjału polskiego przemysłu statków specjalistycznych, jachtów i łodzi w zakresie szerszym niż zostanie zaprezentowany podczas wydarzenia w Amsterdamie. To szczególnie istotne dla każdego, kto zainteresowany jest kupnem polskich produktów czy nawiązaniem relacji biznesowych z polskimi producentami. Odwiedzający będą mogli też porozmawiać z przedstawicielami POLBOAT - instytucji będącej twarzą polskiego przemysłu jachtowego i jednocześnie członkiem kluczowych europejskich stowarzyszeń żeglarskich: EBI i ICOMIA.
Stoisko PAIH i POLBOAT ulokowane zostało w hali piątej, w polskim pawilonie skupiającym część wystawców z Polski.
Polskie jachty w projekcie Brand HUB
Polskie stoisko narodowe podczas targów Metstrade powstaje w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB”, w celu wzmacniania pozytywnego obrazu polskiego sektora jachtowego na arenie międzynarodowej i wspierania polskich firm w międzynarodowej ekspansji.
Polski sektor jachtowy już dziś w pełni zasłużenie cieszy się światowym uznaniem. Ma renomę zaufanego partnera biznesowego, dostarczającego na rynek rozwiązania wysokiej jakości. Cieszymy się, że jako PAIH, m.in. poprzez organizację polskich stoisk narodowych, możemy dołożyć swoją cegiełkę do umacniania tego wizerunku, a jednocześnie wspierać tych producentów, którzy swój międzynarodowy rejs dopiero zaczynają - dodaje Marek Górecki z Departamentu Projektów Europejskich PAIH, koordynator sektora statków specjalistycznych, jachtów i łodzi w projekcie „Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB”.
Więcej informacji na temat polskiego sektora jachtowego można znaleźć w filmie informacyjno-promocyjnym PAIH.
* * *
O projekcie „Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB”
Polska Agencja Inwestycji i Handlu organizuje polskie stoiska narodowe w ramach projektu „Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB” (program „Fundusze Europejskie dla Nowoczesnej Gospodarki 2021 -2027”).
Celem projektu „Umiędzynarodowienie MŚP - Brand HUB” jest wzrost eksportu oraz wykorzystanie i zwiększenie potencjału rozwojowego polskich MŚP. Projekt wspiera rozpoznawalność wskazanych sektorów gospodarczych na rynkach zagranicznych pod hasłem „Poland. Business Forward”.

O Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu
Polska Agencja Inwestycji i Handlu (PAIH) jest instytucją doradczą wchodzącą w skład Grupy Polskiego Funduszu Rozwoju (PFR). To pierwszy punkt kontaktu dla eksporterów i inwestorów. Działa zarówno w Polsce, jak i poprzez sieć biur na całym świecie. Wzmacnia rozpoznawalność polskich marek na międzynarodowych rynkach, promuje rodzime produkty i usługi oraz rozwiązania technologiczne made in Poland. Agencja pomaga przedsiębiorcom w wyborze optymalnej ścieżki ekspansji za granicą. Wspiera również napływ bezpośrednich inwestycji zagranicznych do Polski oraz realizację polskich inwestycji w kraju. PAIH współpracuje z sektorem publicznym i partnerami regionalnymi, oferując m.in.: szkolenia, audyt i promocję nieruchomości inwestycyjnych, współpracę przy organizacji misji biznesowych oraz wsparcie komunikacyjne przy realizacji wspólnych projektów.