Webinaria

Z PAIH na Beautyworld Middle East – przygotowanie polskich firm kosmetycznych do ekspansji w ZEA

  • Data:
    22 października 2025
  • Godzina:
    10:00
  • Czas trwania:
    90 minut
  • Branża:
    Kosmetyki
  • Miejsce:
    wydarzenie online

Zjednoczone Emiraty Arabskie to jeden z najbardziej chłonnych i prestiżowych rynków kosmetycznych na Bliskim Wschodzie - z rosnącym zapotrzebowaniem na innowacyjne, naturalne i luksusowe produkty. Targi Beauty World Middle East to idealna okazja, by zaprezentować polską jakość i design przed międzynarodową publicznością.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza przedstawicieli branży kosmetycznej na webinarium dotyczące możliwości ekspansji na dynamicznie rozwijający się rynek Zjednoczonych Emiratów Arabskich. Spotkanie będzie też poświęcone przygotowaniom do udziału w prestiżowych targach Beauty World Middle East w Dubaju (27-29 października 2025 r.).

Podczas webinarium:

  • poznasz aktualne trendy i oczekiwania konsumentów w ZEA w sektorze beauty,
  • dowiesz się, jak skutecznie zaprezentować swoją markę i produkty podczas targów,
  • otrzymasz praktyczne wskazówki dotyczące komunikacji, kultury biznesowej i nawiązywania relacji handlowych w regionie,
  • poznasz narzędzia wsparcia oferowane przez PAIH dla eksporterów.
Agenda

Szkolenie poprowadzą:

  • Maciej Białko, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Dubaju,
  • Dr. Athraa Ahmad Al Balooshi, Departament Zdrowia i Bezpieczeństwa, Dubai Municipality (urząd odpowiedzialny za rejestrację kosmetyków w ZEA).

Webinarium prowadzone będzie w języku polskim i angielskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Nasi eksperci

Maciej Białko
Biuro PAIH w Dubaju

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Dubaju.

Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego. Pracował w takich firmach, jak Barlays, Bank of Scotland, czy Bank of Ireland jako doradca inwestycyjny. W Ambasadzie RP w Abu Zabi pracował natomiast jako ekspert ds. makroekonomicznych.

Prowadził również własną działalność handlową, która skupiała się na wprowadzaniu polskich firm na rynki Zatoki Perskiej oraz szeroko rozumianym wsparciu dla polskich firm i instytucji. Założył dwie własne firmy i pomógł założyć wiele innych. Był szefem biura Funduszu Górnośląskiego w Abu Zabi.