Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Seminarium „Maroko – rosnący lider Afryki Północnej i Twoja szansa na biznesowy sukces”
Maroko to przyjazny dla biznesu kraj, w którym na zagranicznych inwestorów czekają liczne zachęty oraz specjalne strefy ekonomiczne wzorowane na tych działających w Polsce. Państwo inwestuje na wielką skalę w infrastrukturę, rozwija przemysł i staje się kluczowym ogniwem łączącym Europę, Afrykę i Bliski Wschód. Dla polskich przedsiębiorstw rynek marokański może stać się oknem na Afrykę.
Zapraszamy na seminarium, podczas którego zaprezentujemy m.in.:
- Przegląd kluczowych sektorów marokańskiej gospodarki i potencjalne szanse dla polskich firm
- Skuteczne strategie wejścia na rynek oraz dostosowania ofert do lokalnych realiów
- Metody wyboru partnera biznesowego, weryfikacji kontrahenta i dobre praktyki negocjacyjne
- Praktyczne aspekty współpracy (logistyka, płatności i kwestie formalne)
Szkolenie poprowadzą:
- Jan Bochniak, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Casablance,
- Loubna El Hassouni, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Casablance.
Czas: 9 lipca 2025 r., w godz. 9:30-13:30
Miejsce: Centrum Informacyjne PAIH przy ul. Bagatela 12 w Warszawie
Szkolenie będzie prowadzone w języku polskim. Liczba miejsc ograniczona, udział bezpłatny.
Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 7 lipca 2025 r.
Nasi eksperci

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Casablance.
Od kilkunastu lat pracuje w eksporcie, rozwijając sprzedaż na rynkach zagranicznych, w roli koordynatora, szefa eksportu czy konsultanta.
W PAIH wyszukuje możliwości biznesowe dla polskich firm w Maroku oraz wspiera firmy w ekspansji zagranicznej. Każdego roku wprowadza nowe polskie firmy i marki na rynek marokański.
Z wykształcenia jest filologiem romańskim, tłumaczem konferencyjnym i wykwalifikowanym managerem z tytułem MBA.