Webinaria

Jak skutecznie przygotować się do udziału w targach w Chinach – ochrona IPR

  • Data:
    26 października 2023
  • Godzina:
    10:00
  • Czas trwania:
    70 minut
  • Branża:
    Wielobranżowe
  • Miejsce:
    wydarzenie online

Ochrona znaków towarowych i patentów w Chinach to bardzo istotny element skutecznego przygotowania ekspansji na tamtejszy rynek. Chińskie zasady ochrony praw własności intelektualnej mogą być skomplikowane dla polskiego przedsiębiorcy, a naruszenie ich nie należy do rzadkich sytuacji.

Zapraszamy na szkolenie online, na którym przybliżymy zasady ochrony IPR dla przedsiębiorców, aby skutecznie zapobiec ich kradzieży.

Podczas webinarium:

  • otrzymasz podstawowe informacje na temat ochrony praw własności intelektualnej w Chinach,
  • dowiesz się, jak skutecznie przygotować się do udziału w targach, uwzględniając ochronę własności intelektualnej i rejestrację znaku towarowego/patentu,
  • dowiesz się, jakie są najczęstsze przykłady naruszeń i kradzieży znaków towarowych i patentów na rynku chińskim.

Szkolenie poprowadzą:

  • Monika Kołpaczyńska, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju,
  • Lisa Lu, Business Advisor, China IP SME Helpdesk IP,
  • Alessio Petino, EU SME Centre.

Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Nasi eksperci

Monika Kołpaczyńska
Biuro PAIH w Szanghaju

Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju.

Sinolog, polonista, specjalista w zakresie języka, kultury i rynku chińskiego z wieloletnim doświadczeniem. Absolwentka studiów licencjackich na Uniwersytecie Warszawskim, studiów magisterskich na Fudan University oraz studiów podyplomowych na SGH w Warszawie. Ukończyła także zaawansowany kurs języka chińskiego na Shanghai International Studies University w Szanghaju.

Od początku kariery zawodowej związana z rynkiem chińskim. W szanghajskim oddziale PAIH wspiera polskich przedsiębiorców w rozpoczęciu lub kontynuowaniu działalności biznesowej na rynku chińskim, a także realizuje zadania związane z promocją Polski jako atrakcyjnego miejsca do inwestycji.