Webinaria

Francuski rynek meblowy

  • Data:
    20 listopada 2025
  • Godzina:
    10:00
  • Czas trwania:
    60 minut
  • Branża:
    Wielobranżowe
  • Miejsce:
    wydarzenie online

Francja to jeden z kluczowych rynków dla branży hotelarskiej. Tylko w 2024 roku odnotowano tam 214,5 mln noclegów, a wartość obrotu w sektorze osiągnęła 12 777,5 mln EUR. Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Modernizacji i Zaopatrzenia Hoteli i Obiektów Gastronomicznych Equip’Hotel, odbywające się w dniach 2-5 listopada 2026 r., to natomiast możliwość zaprezentowania swojej oferty profesjonalistom z całego świata.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego omówimy:

  • charakterystykę i aktualne trendy w sektorze mebli dla hoteli (rynek kontraktowy we Francji),
  • informacje o nowych projektach sieci hotelowych oraz strukturę bazy hotelarskiej we Francji,
  • znaczenie targów branżowych jako kluczowych narzędzi wejścia na rynek (historia firmy uczestniczącej już w targach EquipHotel),
  • praktyczne wskazówki dotyczące budowania relacji biznesowych z francuskimi klientami.

Szkolenie poprowadzą:

  • Agnieszka Bonnefoy, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
  • Monika Świerczyńska, Konsultant, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
  • Patrycja Markiewicz, Ekspert rynku, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
  • Barbara Haller , CEO, EuroHaller,
  • Rim Belgacem, International Key Account Director, International Key Account Director, RX Global ( organizator targów Equip Hotel)

Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Nasi eksperci

Agnieszka Bonnefoy
Biuro PAIH w Paryżu

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu.

Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego i Universite Paris X.

Posiada 15-letnie doświadczenie zawodowe nabyte we Francji (ArcelorMittal, Aperam, PSA). Specjalizuje się w technicznych aspektach handlu zagranicznego, market intelligence i strategii digital.

Prowadziła m.in. doradztwo biznesowe dla polskich i francuskich firm w zakresie: strategii wejścia na rynek, ryzyka handlowego, webmarketingu i e-commerce.