Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Francuski rynek meblowy
Francja to jeden z kluczowych rynków dla branży hotelarskiej. Tylko w 2024 roku odnotowano tam 214,5 mln noclegów, a wartość obrotu w sektorze osiągnęła 12 777,5 mln EUR. Międzynarodowe Targi Wyposażenia, Modernizacji i Zaopatrzenia Hoteli i Obiektów Gastronomicznych Equip’Hotel, odbywające się w dniach 2-5 listopada 2026 r., to natomiast możliwość zaprezentowania swojej oferty profesjonalistom z całego świata.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego omówimy:
- charakterystykę i aktualne trendy w sektorze mebli dla hoteli (rynek kontraktowy we Francji),
- informacje o nowych projektach sieci hotelowych oraz strukturę bazy hotelarskiej we Francji,
- znaczenie targów branżowych jako kluczowych narzędzi wejścia na rynek (historia firmy uczestniczącej już w targach EquipHotel),
- praktyczne wskazówki dotyczące budowania relacji biznesowych z francuskimi klientami.
Szkolenie poprowadzą:
- Agnieszka Bonnefoy, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Monika Świerczyńska, Konsultant, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Patrycja Markiewicz, Ekspert rynku, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Barbara Haller , CEO, EuroHaller,
- Rim Belgacem, International Key Account Director, International Key Account Director, RX Global ( organizator targów Equip Hotel)
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Nasi eksperci

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu.
Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego i Universite Paris X.
Posiada 15-letnie doświadczenie zawodowe nabyte we Francji (ArcelorMittal, Aperam, PSA). Specjalizuje się w technicznych aspektach handlu zagranicznego, market intelligence i strategii digital.
Prowadziła m.in. doradztwo biznesowe dla polskich i francuskich firm w zakresie: strategii wejścia na rynek, ryzyka handlowego, webmarketingu i e-commerce.