Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
E-commerce – sposób na ekspansję na rynek japoński
Japonia to czwarty największy rynek e-commerce na świecie. W 2021 roku jego wartość wyniosła 128,3 miliarda USD, a prognozuje się, że do 2026 roku wzrośnie do prawie 298 miliardów USD. Dla polskich przedsiębiorców jest to zatem rynek z ogromnym potencjałem.
Serdecznie zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jaka jest specyfika sektora e-commerce w Japonii,
- jakie są koszty i procedury związane ze sprzedażą e-commerce,
- jakie wsparcie oferuje Polska Agencja Inwestycji i Handlu.
Szkolenie poprowadzą:
- Marta Szczygieł, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio,
- Piotr Kucharczyk, Ekspert, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio,
- Theodore Kitchen, Business Development Manager, US/EU Business Section, Overseas Strategy Department, Rakuten Global, Inc.,
- Toshiyuki Ohno, Founder & CEO, Interpass Inc.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Nasi eksperci

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Tokio.
Od lat związana jest z Japonią - w 2012 roku ukończyła japonistykę na Uniwersytecie im. Adama Mickiewicza w Poznaniu, po czym wyjechała kontynuować naukę na Uniwersytecie Osakijskim jako stypendystka rządu japońskiego, gdzie obroniła doktorat. W latach 2018-2020 prowadziła badania na Uniwersytecie Tokijskim jako stypendystka the Japan Society for the Promotion of Science.
Posiada bogate doświadczenie jako tłumacz polsko-japoński dla największych japońskich korporacji, takich jak Toyota czy Sumitomo. Pracowała także jako analityk rynku, co ostatecznie skupiło jej zainteresowanie na sektorze prywatnym.
W PAIH od 2021 roku. W codziennej pracy wykorzystuje dotychczasowe doświadczenia w celu ułatwienia ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynek japoński.

Ekspert w Zagranicznym Biurze Handlowym PAIH w Tokio.
Ukończył lingwistykę stosowaną oraz zarządzanie na Uniwersytecie Warszawskim. Jest również absolwentem Uniwersytetu Waseda na kierunku International Culture and Communication.
Przed dołączeniem do Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu doświadczenie zdobywał, pracując między innymi na Uniwersytecie Waseda oraz w Polskim Związku Piłki Nożnej.
W Zagranicznym Biurze Handlowym PAIH w Tokio pracuje od lutego 2023 roku, gdzie zajmuje się wspieraniem ekspansji polskich przedsiębiorstw na rynek japoński.
Spośród języków obcych zna angielski, japoński oraz hiszpański.