Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
E-commerce w Niemczech. Jak sprzedawać produkty poprzez niemieckie platformy mytoys i mirapodo?
Data: 22 września 2022 |
Godzina: 11:00 |
|||
Czas trwania: 90 minut |
Branża: Meble; Odzież i biżuteria |
|||
Rejestracja: Formularz rejestracyjny |
Miejsce: Platforma Zoom |
Niemiecki rynek e-commerce rośnie - w 2021 o 15 proc. wobec roku ubiegłego, podobnie jak udział polskich firm na rynku sprzedaży online w Niemczech. Potencjał jest jednak znacznie większy, o czym opowiedzą należące do Otto Group sieci mytoys i mirapodo.
W jaki sposób sprzedawać polskie produkty przez obie platformy? Jakie są warunki sprzedaży? Jaka jest specyfika niemieckiego rynku? Tego wszystkiego dowiecie się Państwo ze spotkania z przedstawicielami ZBH Frankfurt i sieci mytoys i mirapodo.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego:
- dowiesz się, jak rozpocząć sprzedaż przez platformy mytoys i mirapodo,
- poznasz warunki współpracy i dystrybucji,
- poznasz specyfikę niemieckiego rynku,
- poznasz doświadczenia innych firm, działających w Niemczech poprzez sprzedaż online.
Szkolenie poprowadzą:
- Łukasz Chrabański, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Justyna Lipczyńska, Kierownik Regionu, Centrum Eksportu, PAIH,
- Zixia YI, Partner Manager, Mytoys.de,
- Partner Manager Kids, Mytoys.de,
- Janina Defourny, Partner Manager, Mirapodo.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Nasi eksperci

Łukasz Chrabański
Biuro PAIH we Frankfurcie nad Menem
Absolwent finansów i rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej oraz prawa na Uniwersytecie Warszawskim. Studiował także w Management Center Innsbruck w Austrii oraz na HEC Liege Management School – University of Liege w Belgii. Jest również absolwentem stypendium DAAD w Kassel. Podczas studiów realizował ponadto program Polsko-Niemieckiego Forum Akademickiego.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelarii prawnej, Ministerstwie Finansów, Ministerstwie Gospodarki, Belgijskiej Izbie Gospodarczej ora EY. Prowadził też własną działalność gospodarczą.
W Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu obecny od 3,5 roku, gdzie początkowo zajmował się obsługą zagranicznych inwestorów przy realizacji projektów inwestycyjnych głównie z zakresu usług dla biznesu (BSS). Na swoim koncie ma realizację wielu projektów zarówno usługowych jak i przemysłowych, głównie z kapitałem niemieckim i amerykańskim. Obecnie jako kierownik ZBH Frankfurt wspiera w ekspansji polskich przedsiębiorców w Niemczech, Szwajcarii i Liechtensteinie.
Zna niemiecki, angielski, francuski oraz hiszpański.