Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Polskie Stoisko Narodowe na targach Tokyo Game Show 2022
Japoński sektor gamingowy jest trzecim największym na świecie (po USA i Chinach), a jego wartość szacowana jest na 22.1 miliardów USD. Udział w targach TGS to okazja do promocji polskich gier i nawiązania kontaktów biznesowych z japońskimi partnerami. Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio zaprasza polskich producentów gier do wspólnego stworzenia Polskiego Stoiska Narodowego „Games from Poland”.
Szczegóły
- Miejsce: Makuhari Messe
- Data: 15-18 września 2022 r.
- Organizator: Computer Entertainment Supplier’s Association (CESA)
- Strona wydarzenia
Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Tokio organizuje stoisko promocyjne, w ramach którego polscy przedsiębiorcy będą mogli:
- zaprezentować swoje produkty na Polskim Stoisku Narodowym,
- korzystać z dedykowanej przestrzeni biznesowej do spotkań z kontrahentami i potencjalnymi partnerami,
- skorzystać z merytorycznego i językowego wsparcia w nawiązywaniu kontaktów handlowych w Japonii.
Udział w targach jest nieodpłatny dla firm zakwalifikowanych, jednak wszystkie koszty logistyczne związane z udziałem w wydarzeniu, tj. spedycja towarów i materiałów reklamowych, koszty transportu, koszty ubezpieczenia osób i produktów, noclegu, wyżywienia itp. pokrywa Wystawca.
Firmy zainteresowane udziałem w targach TGS 2022 i prezentacją oferty w ramach Polskiego Stoiska Narodowego zapraszamy do zgłaszania się za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 22 lipca 2022 r.