Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Czym kierować się podczas ekspansji na rynki Afryki Subsaharyjskiej?
Zapraszamy na webinarium, podczas którego:
- poznasz wpływ różnic kulturowych między Afryką a Europą na prowadzenie negocjacji biznesowych,
- dowiesz się, jak dobrze zaprezentować ofertę sprzedażową przed lokalnym partnerem.
Szkolenie odbędzie się 29 lipca o godz. 10:00. Poprowadzi je Katarzyna Reda, Konsultant w Biurze Rynków Zagranicznych PAIH.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Pobierz materiały
Nasi eksperci

Justyna Sitarska
Biuro PAIH w Lagos
Ukończyła filologię niderlandzką na Uniwersytecie Wrocławskim oraz psychologię w biznesie w Wyższej Szkole Bankowej we Wrocławiu.
Menedżer i przedsiębiorca z dziesięcioletnim doświadczeniem na rynku międzynarodowym. W trakcie swojej kariery zawodowej była dyrektorem sprzedaży w Meksyku, Trynidadzie i Tobago oraz Nigerii, gdzie pracowała nad publikacjami inwestycyjnymi dotyczącymi rynków wschodzących i ich promocji we współpracy z gazetami USA Today i The Independent. Przez 4 lata była także założycielem i dyrektorem firmy Filigri Consulting działającej na terenie Nigerii w zakresie doradztwa i szkoleń dot. strategii sprzedażowych dla nigeryjskich firm blue chip. Od sześciu lat mieszka i pracuje w Lagos w Nigerii, stąd też jej zrozumienie i pasja dla rynku oraz jego specyfiki.

Leszek Biały
Biuro PAIH w Dakarze
Ukończył studia podyplomowe w Vrije Universiteit w Amsterdamie na kierunku zarządzanie środowiskiem, Wydział Ogrodniczy SGGW oraz finanse i bankowość w SGH.
Kierownik projektów z ponad piętnastoletnim doświadczeniem. Przez większość czasu związany z UNESCO i organizacjami międzynarodowymi, takimi jak World Federation of Engineering Organizations i International Council for Science. W trakcie kariery zawodowej prowadził projekty związane z edukacją, nauką i komunikacją w różnych krajach Afryki, między innymi w Senegalu, Gambii, Kenii i Tunezji.

Thomas Amari
Biuro PAIH w Abidżanie
Menedżer z ponad dwudziestoletnim doświadczeniem zawodowym, przez większość tego okresu związany z sektorem usług finansowych. W trakcie kariery zawodowej był m.in. dyrektorem sprzedaży i marketingu w Powszechnym Towarzystwie Emerytalnym Winterthur, dyrektorem ds. rozwoju sprzedaży pośredniej w Amplico AIG Life, dyrektorem sprzedaży pośredniej w LUX MED Ubezpieczenia, dyrektorem ds. współpracy międzynarodowej Gras Savoye Polska, dyrektorem sprzedaży w SFM Group Polska (Fundusze Inwestycyjne), dyrektorem ds. rozwoju biznesu w firmie Aon Polska.
Współpracował z Bank Zweiplus Zurich (Szwajcaria). Był Trenerem Train The Trainer w firmie Point Szkolenia oraz współpracował z firmą szkoleniową Nowe Motywacje. Prowadził niezależną działalność konsultingową.
Ukończył studia magisterskie na Wydziale Nauk Ekonomicznych Uniwersytetu Warszawskiego oraz podyplomowe studia ubezpieczeniowe Paryskiej Szkoły Ubezpieczeń i PIU w Warszawie.

Michael Mazurewicz
Biuro PAIH w Nairobi
Urodzony w Pretorii. Ukończył zarządzanie łańcuchem dostaw w brytyjskiej szkole Logistics Institute (University of Hull).
Ma dziesięcioletnie doświadczenie w sprzedaży, logistyce i doradztwie w zakresie administracji biznesowej w Wielkiej Brytanii, w Polsce oraz w Kenii. Od pięciu lat doradza polskim firmom w działaniu na kontynencie afrykańskim, przede wszystkim w RPA i w Kenii. Aktywnie analizuje potencjał biznesowy oraz środowisko konkurencyjne wschodzących rynków Afryki Wschodniej (Kenia, Uganda, Rwanda) ze szczególną znajomością sektorów: motoryzacyjnego, budowlanego oraz przetwórstwa spożywczego.