Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Starszy Specjalista
ds. Kontrolingu
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Finansów PAIH S.A. daje możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze.
Twoje zadania:
- ocena i zatwierdzanie wniosków o sfinansowanie (WOS) oraz wniosków o wszczęcie postępowań, z uwzględnieniem zgodności z założeniami budżetowymi
- weryfikacja umów Spółki pod kątem zgodności z obowiązującymi przepisami oraz wewnętrznymi procedurami finansowymi
- przygotowywanie raportów, analiz i sprawozdań finansowych na potrzeby wewnętrzne oraz zewnętrzne firmy
- wsparcie procesów analitycznych związanych z zamknięciem okresów sprawozdawczych - miesięcznych i rocznych
- udział w projektowaniu i wdrażaniu rozwiązań oraz narzędzi wspierających controlling w celu automatyzacji i usprawnienia procesów finansowych, księgowych i operacyjnych
- inicjowanie i realizacja działań ukierunkowanych na optymalizację oraz zwiększenie efektywności i rentowności procesów finansowych
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe (preferowane kierunki: finanse, rachunkowość, ekonomia lub pokrewne)
- doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku w obszarze finansów lub kontrolingu
- znajomość zasad rachunkowości i procesów finansowych
- umiejętność analizy danych i tworzenia raportów finansowych
- zdolność do samodzielnej pracy oraz podejmowania inicjatywy
- dobra znajomość MS Excel, mile widziana znajomość systemów ERP
- sumienność, skrupulatność, rzetelność
- komunikatywność i nastawienie na współpracę w zespole
- dobra organizacja i umiejętność pracy pod presją czasu
- znajomość języka angielskiego na poziomie komunikatywnym będzie dodatkowym atutem
- znajomość zasad rozliczania środków publicznych będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu,
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów,
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie,
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy,
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań.
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.