Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Jak z sukcesem rozpocząć współpracę z francuskim dystrybutorem mebli
Esprit Meble to wydarzenie, które każdego roku gromadzi kluczowych graczy rynku wyposażenia i aranżacji wnętrz we Francji. Targi przyciągają także kontrahentów kompleksowej realizacji projektów aranżacji wnętrz, co sprawia, że wśród odwiedzających znajdują się architekci, biura projektowe, deweloperzy, przedstawiciele branży hotelarskiej i biurowej, AMO (assistant maître d’ouvrage) oraz FF&E zarówno w sektorze publicznym, jak i prywatnym.
Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jak przygotować ofertę na rynek francuski i jak zidentyfikować odpowiedniego dystrybutora,
- o czym należy pamiętać przy rozpoczynaniu współpracy z dystrybutorem we Francji,
- jakie są strategiczne wydarzenia z udziałem prezesa targów Esprit Meble.
Szkolenie poprowadzą:
- Mateusz Mazur, Starszy Konsultant, Departament Wsparcia Eksportu, PAIH,
- Agnieszka Bonnefoy, Kierownik, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Monika Świerczyńska, Konsultant, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Paryżu,
- Patrycja Markiewicz, Ekspert rynku,
- Gaetan Menard, Prezes, Targi Esprit Meuble.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Nasi eksperci

Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu.
Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego i Universite Paris X.
Posiada 15-letnie doświadczenie zawodowe nabyte we Francji (ArcelorMittal, Aperam, PSA). Specjalizuje się w technicznych aspektach handlu zagranicznego, market intelligence i strategii digital.
Prowadziła m.in. doradztwo biznesowe dla polskich i francuskich firm w zakresie: strategii wejścia na rynek, ryzyka handlowego, webmarketingu i e-commerce.