Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Stoisko PAIH na targach WOFEX Manila 2025

WOFEX (World Food Expo) to największe spotkanie sektora żywnościowego na Filipinach, tegoroczna edycja będzie 25., jubileuszową odsłoną wydarzenia. Każdego roku targi przyciągają ponad 700 wystawców z całego świata i kilkadziesiąt tysięcy odwiedzających, w tym reprezentantów sektora HoReCa, importerów, dystrybutorów i przedstawicieli sieci handlowych. WOFEX łączy część targową z rozbudowaną ofertą seminariów, pokazów kulinarnych i spotkań matchmakingowych.
Obecność na stoisku PAIH zapewnia możliwość:
- zaprezentowania autorskich produktów, usług i rozwiązań,
- wykorzystania wspólnej przestrzeni stoiska do spotkań z kontrahentami,
- bezpłatnego udziału w wydarzeniu,
- skorzystania z merytorycznego i językowego wsparcia ekspertów Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Manili.
Koszty logistyczne, tj. spedycji towarów i materiałów reklamowych, transportu, ubezpieczenia osób i produktów, noclegu, wyżywienia itp. pokrywa przedsiębiorca.
Zgłoszenia przyjmujemy za pośrednictwem formularza rejestracyjnego do 7 lipca 2025 r.
W razie dodatkowych pytań prosimy o kontakt mailowy: bartek.wasiewski@paih.gov.pl.
O rynku filipińskim:
Filipiny, jako jeden z najszybciej rozwijających się rynków konsumenckich Azji Południowo-Wschodniej, cechują się rosnącym zapotrzebowaniem na produkty spożywcze wysokiej jakości. Co ważne, kraj ten otwarty jest na nowe kierunki dostaw – od 2022 roku Filipiny dopuszczają import polskiego mięsa wieprzowego i drobiowego, a polskie mleko i produkty mleczne cieszą się dużym zainteresowaniem lokalnych importerów i konsumentów. Coraz większą popularność zyskują również polskie słodycze, uznawane za wysokiej jakości i atrakcyjne cenowo alternatywy dla marek zachodnich i japońskich.