Kariera

Zastępca Dyrektora
w Biurze Bezpieczeństwa

Lokalizacja: Warszawa

Poprzez pracę w Biurze Bezpieczeństwa będziesz mieć realny wpływ na działanie naszej organizacji.

Twoje zadania:

  • wsparcie Dyrektora Biura w bieżącej realizacji przyjętych planów
  • wsparcie Dyrektora Biura w realizacji zadań zleconych przez Zarząd
  • ścisła współpraca z Zarządem w zakresie definiowania kluczowych wskaźników biznesowych określających stopień realizacji celów strategicznych
  • cykliczne przygotowywanie analiz i raportów dotyczących efektywności prowadzonych działań
  • raportowanie w zakresie stopnia realizacji wyznaczonych zadań, stopnia niezgodności i zaplanowanych działań naprawczych
  • zarządzanie polityką kontroli dostępu i uprawnień
  • utrzymywanie systemów i urządzeń bezpieczeństwa wykorzystywanych do kontroli oraz wykrywania naruszeń bezpieczeństwa informacji
  • współpraca z państwowymi instytucjami porządku publicznego
  • opracowywanie, wdrożenie i monitorowanie wykonania procedur dotyczących zapewnienia ochrony informacji niejawnych
  • nadzór nad systemem ochrony fizycznej obiektów PAIH
  • planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu pracowników
  • nadzór nad prawidłowym działaniem procedur organizacyjnych i informacyjnych w kierowanej jednostce organizacyjnej
  • bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w ramach realizacji celów przedsiębiorstwa
  • budowanie zespołu pracowników, adekwatnego do realizacji zadań kierowanej jednostki organizacyjnej
  • opracowywanie zakresów obowiązków pracownikom bezpośrednio podległym

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe (prawo, zarządzanie, bezpieczeństwo oraz kierunki pokrewne)
  • znajomość języka angielskiego pozwalająca na analizę pozyskanych materiałów
  • doświadczenie w obszarze bezpieczeństwa, zarządzania ryzykiem operacyjnym lub doradztwa procesowego
  • doświadczenie w analizie i optymalizacji procesów, identyfikowaniu ryzyk oraz projektowaniu mechanizmów kontrolnych
  • doświadczenie oraz znajomość zagadnień związanych z procesem zarządzania ryzykiem, kontroli i bezpieczeństwa wewnętrznego oraz ładu organizacyjnego
  • wysokie zdolności analityczne
  • minimum 5 lat doświadczenia na stanowisku kierowniczym
  • znajomość zasad systemu kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem
  • umiejętność sporządzania analiz i raportów
  • samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów
  • doświadczenie w zakresie przeciwdziałania korupcji oraz konfliktowi interesów

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.