Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
ANUGA 2023 – jak najlepiej przygotować się do targów spożywczych?
Data: 4 września 2023 |
Godzina: 10:30 |
|||
Czas trwania: 60 minut |
Branża: Spożywcza |
|||
Rejestracja: Formularz rejestracyjny |
Miejsce: Platforma Zoom |
Międzynarodowe targi Anuga FoodTec (7-11 października 2023) to jedno z wiodących wydarzeń branży spożywczej w Niemczech i największa platforma kontaktów biznesowych dla tego sektora. Co roku przyciągają setki wystawców i tysiące uczestników z całego świata.
Jako jedne z nielicznych targów dostawców na świecie obejmują wszystkie aspekty produkcji żywności. To tutaj branża prezentuje swoje najświeższe innowacje, zarówno w zakresie technologii procesowej - przetwórstwa, napełniania i pakowania, jak również bezpieczeństwa żywności, narzędzi cyfrowych czy intralogistyki.
Przy okazji tegorocznej edycji targów ANUGA, Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH we Frankfurcie wraz z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa (KOWR) przedstawi najważniejsze zagadnienia, które pozwolą uczestnikom jak najlepiej wykorzystać ich udział w targach.
Zapraszamy na bezpłatne webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jakie różnice w kulturze biznesowej w Niemczech warto znać, by uniknąć błędów,
- jakie są główne trendy w niemieckiej branży spożywczej,
- w jaki sposób stworzyć na stoisku targowym optymalne warunki dla pozyskania i utrzymania klientów, jak zwiększyć jego konkurencyjność,
- jak podtrzymać i rozwijać relacje z osobami poznanymi na targach,
- jakie możliwości wsparcia promocji branży spożywczej oferuje KOWR.
Szkolenie poprowadzą:
- Łukasz Chrabański, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
- Anna Jurkowska, ekspert, Departament Analiz i Strategii Rynkowych PAIH,
- Adrian Gawłowski, wicedyrektor, Departament Wsparcia Eksportu, KOWR,
- Daniel Braun, Senior Category Manager, Valio, Niemcy,
- Katarzyna Łyp, Dovgan, Key Account Manager, Niemcy,
- Alexander Psztur, Założyciel i CEO, Cruz Group, Polska.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Szkolenie organizowane jest we współpracy z Krajowym Ośrodkiem Wsparcia Rolnictwa.
Nasi eksperci

Łukasz Chrabański
Biuro PAIH we Frankfurcie nad Menem
Absolwent finansów i rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej oraz prawa na Uniwersytecie Warszawskim. Studiował także w Management Center Innsbruck w Austrii oraz na HEC Liege Management School – University of Liege w Belgii. Jest również absolwentem stypendium DAAD w Kassel. Podczas studiów realizował ponadto program Polsko-Niemieckiego Forum Akademickiego.
Doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelarii prawnej, Ministerstwie Finansów, Ministerstwie Gospodarki, Belgijskiej Izbie Gospodarczej oraz EY. Prowadził też własną działalność gospodarczą.
W Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu obecny od 6 lat, gdzie początkowo zajmował się obsługą zagranicznych inwestorów przy realizacji projektów inwestycyjnych głównie z zakresu usług dla biznesu (BSS). Na swoim koncie ma realizację wielu projektów zarówno usługowych jak i przemysłowych, głównie z kapitałem niemieckim i amerykańskim. Obecnie jako kierownik ZBH Frankfurt wspiera w ekspansji polskich przedsiębiorców w Niemczech, Szwajcarii i Liechtensteinie.
Zna niemiecki, angielski, francuski oraz hiszpański.