Webinaria

Zamówienia publiczne drogą do francuskiego rynku

  • Data:
    20 kwietnia 2023
  • Godzina:
    09:30
  • Czas trwania:
  • Branża:
    Motoryzacja
    Części lotnicze i drony
    Biotechnologia i farmaceutyka
    Budowa i wykańczanie budowli
    IT/ICT
    Jachty i łodzie
    Kosmetyki
    Maszyny i urządzenia
    Meble
    Odzież i biżuteria
    Sprzęt medyczny
    Żywność
    Zielone technologie
    Wielobranżowe
    Inne
  • Miejsce:
    wydarzenie online

 

data Data:
20 kwietnia 2023
  miejsce Godzina:
09:30
miejsce Czas trwania:
120 minut
  branża  Branża:
Wielobranżowe
udział PAIH Rejestracja:
Formularz rejestracyjny
  udział PAIH Miejsce:
Platforma Zoom


Francja jest czwartym partnerem handlowym Polski i odpowiada za ok. 5,6% polskiego eksportu. Polskie firmy inwestują tam głównie w sektorze motoryzacyjnym, produkcji przemysłowej, budownictwie i usługach informacyjnych. Jedną z dróg wejścia na ten trudny i dojrzały rynek, jest udział w postępowaniach przetargowych.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego dowiesz się:

  • jakie strategiczne dla Francji sektory gospodarki podlegają przetargom,
  • gdzie i jak szukać ogłoszeń o przetargach,
  • jak przygotować ofertę i wziąć w nich udział,
  • jakie środki odwoławcze przysługują wykonawcy.


Szkolenie poprowadzą:

  • Agnieszka Bonnefoy, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Paryżu,
  • Urszula Majorkiewicz, Dyrektor Polskiej Izby Handlowo-Przemysłowej we Francji,
  • Mecenas Dorota Dąbrowska, Partner w Terrillon Avocats.


Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.

Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.

Partnerem wydarzenia jest Polska Izba Handlowo-Przemysłowa we Francji.

Polska Izba Handlowo-Przemysłowa we Francji logo

Nasi eksperci

Agnieszka Bonnefoy

Agnieszka Bonnefoy

Biuro PAIH w Paryżu

Jest absolwentką Uniwersytetu Wrocławskiego i Universite Paris X. Posiada 15-letnie doświadczenie zawodowe nabyte we Francji (ArcelorMittal, Aperam, PSA). Specjalizuje się w technicznych aspektach handlu zagranicznego, market intelligence i strategii digital.

Prowadziła m.in. doradztwo biznesowe dla polskich i francuskich firm w zakresie: strategii wejścia na rynek, ryzyka handlowego, webmarketingu i e-commerce.

Obecnie jest kierownikiem biura PAIH w Paryżu.