Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Jak eksportować za Wielki Mur
Data: 7 grudnia 2022 |
Godzina: 09:00 |
|||
Czas trwania: 2-3 godziny |
Branża: Wielobranżowe |
|||
Rejestracja: Formularz rejestracyjny |
Miejsce: Platforma Zoom |
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w seminarium na temat eksportu na rynek chiński. Prowadzący spotkanie eksperci wyjaśnią, czy Chiny to obecnie korzystny kierunek eksportu oraz na co należy zwrócić uwagę, przygotowując się do wejścia na rynek.
Podczas szkolenia dowiesz się
- jakie preferencje i potrzeby mają chińscy konsumenci,
- czym charakteryzują się chińskie media społecznościowe,
- dlaczego "podróż tysiąca kontenerów" zaczyna się od rejestracji znaku towarowego,
- o tym, że importer jest naszym pierwszym klientem - czyli jak zrozumieć, czego potrzebuje importer, aby robić z nami biznes,
- jak doprowadzić negocjacje do skutecznego końca,
- jakie są największe trudności w budowaniu biznesu z Chińczykami.
Szkolenie poprowadzą:
- Michał Bielewicz, doradca w obszarze sprzedaży do Chin, Salvane,
- Andrzej Juchniewicz, kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju,
- Monika Kołpaczyńska, konsultant PAIH ds. Azji Południowej i Wschodniej,
- Marcin Motyka, konsultant PAIH ds. Azji Południowej i Wschodniej.
Webinarium będzie prowadzone w języku polskim.
Udział jest bezpłatny. Liczba miejsc ograniczona.
Nasi eksperci

Andrzej Juchniewicz
Biuro PAIH w Szanghaju
Ukończył studia doktoranckie na Xiamen University w Chinach oraz uzupełniające studia prawnicze LLM na East China University of Political Science and Law w Szanghaju.
Karierę zawodową rozpoczął w chińskich przedsiębiorstwach handlowych, następnie zaangażowany był w promocję kraju w Polskim Pawilonie podczas Shanghai Expo 2010. Zakładał oraz od 7 lat prowadzi pierwsze Zagraniczne Biuro Handlowe Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu w Szanghaju.
Uhonorowany nagrodą Mera Miasta Szanghaju za najlepszą Agencję Promocji Inwestycji Zagranicznych 2013.