Webinaria

E-commerce w Niemczech. Jak sprzedawać produkty poprzez niemieckie platformy mytoys i mirapodo?

  • Data:
    22 września 2022
  • Godzina:
    11:00
  • Czas trwania:
  • Branża:
    Meble
    Odzież i biżuteria
  • Miejsce:
    wydarzenie online

 

data Data:
22 września 2022
  miejsce Godzina:
11:00
miejsce Czas trwania:
90 minut
  branża  Branża:
Meble; Odzież i biżuteria
udział PAIH Rejestracja:
Formularz rejestracyjny
  udział PAIH Miejsce:
Platforma Zoom



Niemiecki rynek e-commerce rośnie - w 2021 o 15 proc. wobec roku ubiegłego, podobnie jak udział polskich firm na rynku sprzedaży online w Niemczech. Potencjał jest jednak znacznie większy, o czym opowiedzą należące do Otto Group sieci mytoys i mirapodo.

W jaki sposób sprzedawać polskie produkty przez obie platformy? Jakie są warunki sprzedaży? Jaka jest specyfika niemieckiego rynku? Tego wszystkiego dowiecie się Państwo ze spotkania z przedstawicielami ZBH Frankfurt i sieci mytoys i mirapodo.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego:

  • dowiesz się, jak rozpocząć sprzedaż przez platformy mytoys i mirapodo,
  • poznasz warunki współpracy i dystrybucji,
  • poznasz specyfikę niemieckiego rynku,
  • poznasz doświadczenia innych firm, działających w Niemczech poprzez sprzedaż online.

Szkolenie poprowadzą:

  • Łukasz Chrabański, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie,
  • Justyna Lipczyńska, Kierownik Regionu, Centrum Eksportu, PAIH,
  • Zixia YI, Partner Manager, Mytoys.de,
  • Partner Manager Kids, Mytoys.de,
  • Janina Defourny, Partner Manager, Mirapodo.


Webinarium będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Nasi eksperci

Łukasz Chrabański

Łukasz Chrabański

Biuro PAIH we Frankfurcie nad Menem

Absolwent finansów i rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej oraz prawa na Uniwersytecie Warszawskim. Studiował także w Management Center Innsbruck w Austrii oraz na HEC Liege Management School – University of Liege w Belgii. Jest również absolwentem stypendium DAAD w Kassel. Podczas studiów realizował ponadto program Polsko-Niemieckiego Forum Akademickiego.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelarii prawnej, Ministerstwie Finansów, Ministerstwie Gospodarki, Belgijskiej Izbie Gospodarczej ora EY. Prowadził też własną działalność gospodarczą.

W Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu obecny od 3,5 roku, gdzie początkowo zajmował się obsługą zagranicznych inwestorów przy realizacji projektów inwestycyjnych głównie z zakresu usług dla biznesu (BSS). Na swoim koncie ma realizację wielu projektów zarówno usługowych jak i przemysłowych, głównie z kapitałem niemieckim i amerykańskim. Obecnie jako kierownik ZBH Frankfurt wspiera w ekspansji polskich przedsiębiorców w Niemczech, Szwajcarii i Liechtensteinie.

Zna niemiecki, angielski, francuski oraz hiszpański.