Wydarzenia

Polskie stoisko narodowe na targach Hannover Messe 2022 w Niemczech

  • Data:
    30 maja 2022
  • Branża:
    IT/ICT
  • Miejsce:
    Hannover, Niemcy
  • Udział PAIH (ZBH):
    TAK
  • Organizator:
Polska Agencja Inwestycji i Handlu zaprasza do udziału w targach Hannover Messe 2022, które odbędą się w dniach 30 maja - 2 czerwca 2022 r. w Niemczech.

Hannover Messe 2022

Międzynarodowe Targi Innowacyjnych Technologii Przemysłowych w Hanowerze to jedno z największych na świecie wydarzeń, koncentrujące się na obszarach kluczowych dla produkcji przemysłowej, promując nowoczesne technologie i innowacyjne rozwiązania. Dla firm to okazja do zaprezentowania swoich rozwiązań, networkingu oraz zaobserwowana najnowszych trendów.

Tegoroczna edycja targów odbędzie się w dniach 30 maja – 2 czerwca 2022 r., a jej motywem przewodnim jest Hannover Messe „Let’s create the industry of tomorrow”.

Wydarzenie jest doskonałą okazją do nawiązania międzynarodowych kontaktów, budowania relacji oraz promowania oferty firm z sektora nowoczesnych technologii. W 2019 roku liczba odwiedzających wyniosła 215 tys. osób, a liczba wystawców przerosła 6 tys.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu po raz kolejny jest organizatorem polskiego stoiska narodowego podczas wydarzenia. Stoisko będzie zlokalizowane w strategicznej lokalizacji obok pawilonu Portugalii – tegorocznego kraju partnerskiego Hannover Messe 2022.

PAIH umożliwia polskim firmom korzystanie z powierzchni wystawienniczej na polskim stoisku narodowym oraz usług powiązanych z obecnością na targach w charakterze Wystawcy.

Serdecznie zapraszamy do udziału!

Zgłoszenia przyjmujemy do 10 maja 2022 r. poprzez formularz.

O wyborze firm, które znajdą się na stoisku narodowym decyduje organizator.
Informacja zostanie przekazana mailowo, najpóźniej do 13 maja 2022 r.*

*Agencja zastrzega sobie prawo do zmiany terminu ogłoszenia ostatecznych wyników naboru, o czym poinformuje wnioskodawców.

Hannover Messe to dla polskiego biznesu możliwość zdobywania kontraktów zagranicznych, budowania rozpoznawalności marek i produktów oraz pozyskania inwestorów.

Zobacz, jak prezentowaliśmy się w poprzednich latach i co o swoich doświadczeniach mówili przedsiębiorcy – uczestnicy polskiego stoiska: