Webinaria

Sektor mrożonek w Polsce i w Singapurze

  • Data:
    8 czerwca 2022
  • Godzina:
    10:00
  • Czas trwania:
  • Branża:
    Żywność
  • Miejsce:
    wydarzenie online
Według niektórych prognoz rynek mrożonek na świecie w latach 2022-2027 odnotuje wzrost na poziomie 4,3%. Do tak szybkiego rozwoju sektora przyczyniła się bez wątpienia pandemia COVID-19, z racji na fakt, iż klienci częściej wybierali produkty o dłuższym terminie ważności.

Zgodnie z prognozami sektor mrożonek rozwijać się będzie w regionie Azji i Pacyfiku na poziomie około 9,12% do 2030 r.

Zdaniem niektórych ekspertów, wraz ze znacznym wzrostem urbanizacji, region ten najprawdopodobniej zdominuje światowy rynek mrożonek i zastąpi Europę jako największy rynek mrożonek. Oczekuje się, że rynek mrożonek w Singapurze wyniesie 141,4 mln USD do 2024 r.

Jednym z kluczowych czynników wzrostu siły nabywczej mrożonych produktów spożywczych przez miejscową ludność będzie rosnąca urbanizacja w połączeniu z rosnącym dochodem rozporządzalnym mieszkańców Singapuru. Dodatkowo brak ceł i akcyzy na produkty spożywcze będą napędzać rynek mrożonek w Singapurze.

Populacja spożywających mrożonki rośnie w Singapurze ze względu także na łatwość przygotowania, wygodę czy też czystość mrożonych produktów spożywczych. Wygoda jest kluczowym czynnikiem w Singapurze ze względu na szybkie tempo życia.

Mrożone produkty mięsne oraz mrożone ryby i owoce morza stanowią największy segment rynku mrożonek w Singapurze.

Dystrybucja offline jest wiodącym kanałem dystrybucji mrożonych produktów spożywczych w Singapurze, zaś hipermarkety i supermarkety pozostaną kluczowym miejscem sprzedaży detalicznej na rynku.

Zapraszamy na webinarium, podczas którego:

  • dowiesz się jakie są regulacje dotyczące sprzedaży produktów spożywczych w Singapurze,
  • poznasz nowe standardy przechowywania i transportu mrożonek w Singapurze,
  • dowiesz się jak wygląda sektor mrożonych ryb na rynku Singapuru,
  • nasz ekspert rynkowy opowie jak skutecznie wprowadzić markę na rynek Singapuru oraz jakie są zachowania zakupowe.


Szkolenie poprowadzą:

  • Maja Justyna, Business Development Manager Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Singapurze,
  • Adrian Gawłowski, Zastępca Dyrektora Departamentu Wsparcia Eksportu, Krajowy Ośrodek Wsparcia Rolnictwa,
  • Lim Yee Liang, Manager, Industry Development & Community Partnership Division, Industry Facilitation Dept, Account Management (Food Biz) Section, Singapore Food Agency,
  • Belinda Lee, Vice Chairman, Seafood Industries Association Singapore,
  • James Boyce, Director, Fred’s Produce.


Webinarium odbędzie się 8 czerwca o godz. 10:00 i będzie prowadzone w języku angielskim.

  korw2  POLAND SHIOK logo    SFA logo

SBF logo    SIAS logo    Freds Logo