Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Rejestracja marki w Chinach. Specyfika chińskiego systemu ochrony znaków towarowych
Gigantyczne zapotrzebowanie Chin na dobra konsumenckie, szczególnie z sektora żywnościowego, technologicznego oraz dóbr luksusowych wciąż nie idzie w parze z restrykcyjnymi przepisami importowymi oraz specyficznym prawem dotyczącym ochrony znaku towarowego na chińskim rynku. Bariera językowa, zawiłość chińskiego prawa, a teraz również restrykcje związane z wjazdem do Chin ze względu na pandemię COVID-19 to ogromne wyzwania dla potencjalnych eksporterów.
Ze względu na wysoką jakość polskich produktów, zainteresowanie polskimi markami wzrasta. Niemniej, podstawą sukcesu komercyjnego jest odpowiednie przygotowanie do ekspansji i dogłębne zrozumienie rynku, a ochrona znaku towarowego w Chinach to pierwsze i najważniejsze zadanie dla każdego eksportera.
Webinarium skierowane jest do przedsiębiorców planujących eksport swoich towarów i usług do Chin.
W trakcie spotkania uczestnicy zapoznają się z:
- praktycznymi informacjami dotyczącymi procesu i kosztów rejestracji znaków towarowych w Chinach,
- obowiązującym w Chinach prawem ochrony IP,
- informacjami dotyczącymi wsparcia eksportu z Polski do Chin,
- praktykami dotyczącymi adaptacji marki do realiów w Chinach (chiński odpowiednik marki).
Szkolenie poprowadzą:
- Barbara Bujny, Kierownik Regionu, Centrum Eksportu, PAIH,
- Andrzej Juchniewicz, kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Szanghaju,
- dr Joanna Matczuk, adwokat i rzecznik patentowy, IP Boutique,
- Michał Bielewicz, doradca w obszarze IP i sprzedaży do Chin, Trademark Partners.
Webinarium odbędzie się 23 września o godz. 9:15 i będzie prowadzone w języku polskim.
Webinarium "Rejestracja marki w Chinach. Specyfika chińskiego systemu ochrony znaków towarowych" jest częścią cyklu "Twoja marka w Chinach. Cykl praktycznych wykładów", organizowanego dla przedsiębiorców rozważających ekspansję na rynek chiński.