Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Optymalizacja kosztów prowadzenia działalności gospodarczej na Węgrzech
Jednak pośród wszystkich informacji i poradników dostępnych na rynku dla polskich przedsiębiorstw, dotyczących węgierskiego prawa podatkowego, brakuje kluczowej informacji na temat tego, jak działać, aby nasze wysiłki przyniosły wymierne korzyści - a dokładniej, na jakich zasadach prowadzić biznes, aby ograniczyć do niezbędnego minimum formalności, koszty obsługi prawnej, księgowej, zoptymalizować podatki i jednocześnie nie narazić się węgierskiej administracji skarbowej. Nasze webinarium ma na celu przedstawienie dostępnych opcji najkorzystniejszego funkcjonowania na Węgrzech w tak zwięzłej formie, jak to tylko możliwe.
Zapraszamy do udziału w webinarium, podczas którego dowiesz się:
- jaką formę prawną prowadzenia działalności wybrać,
- jak korzystnie się opodatkować,
- na co należy uważać i czego unikać w kontaktach z węgierskim fiskusem.
Szkolenie poprowadzą:
- Marcin Karaskiewicz, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH w Budapeszcie,
- Laszlo Hosszu, Dyrektor węgierskiego oddziału KR Group, KR Group,
- Katarzyna Ratajczak-Sowa, I sekretarz, Ambasada RP w Budapeszcie,
- Anna Wiśniewski, Dyrektor generalny, Polsko-Węgierska Izba Gospodarcza,
- Dr Krisztián Oszterhuber, Adwokat, Oszterhuber Law Office.
Webinarium odbędzie się 29 stycznia o godz. 13:00 i będzie prowadzone w języku polskim i angielskim.