Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Slush, czyli innowacje po fińsku
Podczas dwóch dni mieli okazję spotkać się z wieloma start-upami, które oferowały różnorakie produkty od wirtualnej rzeczywistości, wykorzystywanej m.in. do promocji gospodarczej kraju po aplikacje ułatwiające poszukiwania firmy/inwestora czy organizację kalendarza. Eksperci brali udział w seminariach np. związanych z innowacjami w dziedzinie diagnostyki lekarskiej na odległość czy globalizacji rozwiązań i usług oraz panelach merytorycznych z dziedzin: smart city, gov tech, open innovation, new tech hubs. Uczestnictwo w SLUSH umożliwiło ekspertom NSP zapoznanie się z najnowszymi trendami w europejskim ekosystemie innowacji. W trakcie indywidualnych rozmów poznawano rozwiązania wspierające przedsiębiorców w różnych krajach i porównywano je z polskimi działaniami.
Impreza była przygotowana na wysokim poziomie i przyciągnęła ok. 25 tysięcy uczestników z czego 3,5 tys. start-upów i ok. 2000 inwestorów.
Slush to jedna z największych konferencji z obszaru nowych technologii, venture capital oraz start-upów w Europie. Wśród jej uczestników znajdują się inwestorzy, start-upy oraz przedstawiciele korporacji, instytucji i innych podmiotów wspierających rozwój młodych, innowacyjnych firm. Jej głównym celem jest ułatwienie spotkań między założycielami start-upów a inwestorami poprzez matchmaking oraz konkurs pitchingowy. Filozofia SLUSH opiera się m.in. na zmianie podejścia do przedsiębiorczości poprzez skupienie się na młodych ludziach i działaniach non-profit, w tym stworzenie platformy aktywności dla młodzieży oraz wspieranie jej w nabywaniu kompetencji związanych ze współorganizowaniem i budowaniem światowej społeczności start-upów.