Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Poszukiwanie innowacji w Madrycie
W trakcie trzydniowego pobytu w stolicy Hiszpanii eksperci uczestniczyli także w spotkaniach z instytucjami bliźniaczymi (ICEX, ENISA, CDTI) oraz rozmowach na temat wsparcia polskich eksporterów na rynku hiszpańskim z Zagranicznym Biurem Handlowym PAIH w Madrycie.
South Summit jest platformą wymiany doświadczeń i innowacji dla krajów Europy Południowej oraz Ameryki Łacińskiej, która od 2012 roku przyciąga inwestorów i największe korporacje, takie jak Google, Apple czy Amazon. W trakcie konferencji prezentowane są innowacyjne osiągnięcia i pomysły startupów, a także następuje wymiana doświadczeń podczas sesji plenarnych i pitchingowych. Jak wynika z analiz, podczas South Summit sesje networkingowe szybko zamieniają się w poważne oferty biznesowe. Na uwagę zasługuje również informacja, że od pierwszej edycji South Summit zaprezentowało się w sumie 3800 startupów, a ponad 95% finalistów do dziś odnosi sukcesy biznesowe uzyskując łącznie ponad 2,8 miliarda dolarów dofinansowania.
W trakcie South Summit eksperci projektu NSP odbyli również spotkania z ieUniversity, La Nave, City Council of Madrid, Unlimiteck, Wayra (by Telefonica), Zabala Innovation Consulting, które umożliwiły zdobycie wiedzy na temat ekosystemu innowacji oraz wsparcia przedsiębiorstw w Hiszpani.