Webinaria

Jak skutecznie wprowadzić produkty FMCG do Szwajcarii

  • Data:
    14 października 2020
  • Godzina:
    15:00
  • Czas trwania:
  • Branża:
    Biotechnologia i farmaceutyka
    Kosmetyki
    Żywność
  • Miejsce:
    wydarzenie online
Jeśli chcesz, aby sprzedaż produktów FMCG chodziła jak szwajcarski zegarek, weź udział w naszym bezpłatnym webinarium i poznaj możliwości jakie na Ciebie czekają.

Szwajcaria należy do grona najbogatszych państw, a jej gospodarka wyróżnia się niespotykaną w świecie innowacyjnością i konkurencyjnością. Wysoko rozwinięty przemysł, nowoczesne rolnictwo, prężnie działający sektor finansowo-ubezpieczeniowy to tylko niektóre z mocnych fundamentów szwajcarskiej gospodarki. Skuteczne wejście na rynek szwajcarski może otworzyć drzwi do wejścia na globalne rynki. Zapraszamy do udziału w naszym webinarium, podczas którego dowiesz się:

  • jak wygląda lokalny rynek produktów FMCG,
  • o aktualnych trendach konsumenckich wśród Szwajcarów,
  • na co zwracać uwagę w kontaktach biznesowych ze Szwajcarami,
  • o różnicach w regulacjach prawnych, przepisach celnych, certyfikatach itd.


Szkolenie poprowadzą:

  • Justyna Lipczyńska, Kierownik Regionu Europa, Centrum Eksportu, PAIH,
  • Łukasz Chrabański, Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego PAIH we Frankfurcie nad Menem,
  • Ulrich Schwendimann, Managing Director, partner instytucjonalny, Polsko - Szwajcarska Izba Gospodarcza,
  • Marzena Mikosz, Business Owner, Swiss Haven,
  • Katarzyna Lasota, Managing Partner, LEXcellence Legal Services,
  • Moritz Weber, CEO, Promena AG.


Webinarium odbędzie się 14 października o godz. 15:00 i będzie prowadzone w języku polskim oraz angielskim.

Nasi eksperci

Łukasz Chrabański

Łukasz Chrabański

Biuro PAIH we Frankfurcie nad Menem

Absolwent finansów i rachunkowości w Szkole Głównej Handlowej oraz prawa na Uniwersytecie Warszawskim. Studiował także w Management Center Innsbruck w Austrii oraz na HEC Liege Management School – University of Liege w Belgii. Jest również absolwentem stypendium DAAD w Kassel. Podczas studiów realizował ponadto program Polsko-Niemieckiego Forum Akademickiego.

Doświadczenie zawodowe zdobywał w kancelarii prawnej, Ministerstwie Finansów, Ministerstwie Gospodarki, Belgijskiej Izbie Gospodarczej ora EY. Prowadził też własną działalność gospodarczą.

W Polskiej Agencji Inwestycji i Handlu obecny od 2,5 roku, gdzie początkowo zajmował się obsługą zagranicznych inwestorów przy realizacji projektów inwestycyjnych głównie z zakresu usług dla biznesu (BSS). Na swoim koncie ma realizację wielu projektów zarówno usługowych jak i przemysłowych, głównie z kapitałem niemieckim i amerykańskim. Obecnie jako kierownik ZBH Frankfurt wspiera w ekspansji polskich przedsiębiorców w Niemczech, Szwajcarii i Liechtensteinie.

Zna niemiecki, angielski, francuski oraz hiszpański.