Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Konsultant / Starszy Konsultant
w Departamencie Wsparcia Inwestycji
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Wsparcia Inwestycji PAIH S.A. daje możliwość wpływania na gospodarczy obraz naszego kraju. Podczas codziennej współpracy z największymi światowymi i polskimi firmami, bezpośrednio odpowiadamy za przygotowanie informacji na temat zachęt inwestycyjnych w Polsce, co znacząco przyczynia się do podjęcia pozytywnej decyzji o lokalizacji projektów. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze oraz możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Twoje zadania:
- wsparcie Klientów Agencji w procesie realizacji inwestycji, w obszarze nowoczesnych usług dla biznesu, technologii i badań i rozwoju oraz kontaktów z administracją publiczną biorącą udział w ww. procesie
- współpraca z Klientami Agencji, w tym szczególnie z podmiotami zagranicznymi zainteresowanymi inwestowaniem i rozwijaniem biznesu w Polsce
- spotkania z firmami obecnymi w Polsce celem identyfikacji i ograniczania barier utrudniających dalszy rozwój działalności Klientów Agencji
- opracowywanie i udzielanie inwestorom informacji: ekonomicznych, prawnych, sektorowych oraz innych danych analitycznych niezbędnych do podjęcia decyzji inwestycyjnych
- czynny i bierny udział w prezentacjach, konferencjach oraz webinarach o tematyce inwestycyjnej
- prezentowanie pakietu zachęt inwestycyjnych dostępnych w Polsce
- przygotowywanie, aktualizacja oraz prezentowanie informacji na temat sektorów (w szczególności: motoryzacyjnego/elektromobilność, FMCG, nowoczesnych usług dla biznesu, elektronicznego, chemicznego, nowych technologii, IT)
- realizowanie działań ukierunkowanych na promocję Polski jako atrakcyjnego miejsca do inwestowania oraz prowadzenie działań z zakresu marketingu inwestycyjnego, czyli aktywne poszukiwanie i zachęcanie przedsiębiorców zagranicznych do realizacji inwestycji w naszym kraju
Nasze oczekiwania:
- co najmniej 3-letnie doświadczenie zawodowe w środowisku biznesowym, mile widziane doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym
- wiedza i doświadczenie zawodowe w obszarze wsparcia procesu lokowania inwestycji
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: gospodarka przestrzenna, zarządzanie, prawo, stosunki międzynarodowe, ekonomia
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie (warunek konieczny)
- znajomość języka koreańskiego lub chińskiego w stopniu umożliwiającym wystąpienie publiczne lub zaprezentowanie oferty inwestycyjnej będzie dodatkowym atutem
- gotowość do podróży służbowych, w tym zagranicznych (ok. 30% czasu pracy)
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- umiejętność tworzenia prezentacji, łatwego przekazywania informacji, "lekkie pióro", otwartość do wystąpień publicznych, również w języku obcym
- umiejętność argumentowania i szybkiego pozyskiwania wiedzy w nowych obszarach, otwartość na zmiany oraz kreatywność
- samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów
- wysokie umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.