Specjalny serwis na czas pandemii dla przedsiębiorców PAIH24: 22 334 99 55
Ogłoszenia o pracę
Strona główna > Ogłoszenia o pracę > Ekspert Zarządzania Personelem w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:


Ekspert Zarządzania Personelem
w Pawilonie Polski na Wystawie Światowej EXPO 2020 w Dubaju

Miejsce pracy: Dubaj


Twoje zadania:

  • legalizacja pobytu personelu - formalności wizowe, pozwolenia na pracę
  • stworzenie i egzekwowanie regulaminów organizacyjnych podległych struktur Pawilonu, w tym regulaminu pracy
  • przeprowadzenie niezbędnych szkoleń związanych z pracą w Pawilonie
  • ustalanie i monitoring grafiku pracy personelu
  • koordynowanie zadań personelu podczas organizacji wydarzeń towarzyszących
  • nadzór nad utrzymaniem właściwego stanu odzieży służbowej personelu, w tym zlecanie regularnego prania odzieży właściwego dla rodzaju tkanin
  • zapewnienie niezbędnej opieki medycznej w zakresie wynikającym z polisy oraz w sytuacjach nagłych
  • koordynowanie działań związanych z organizacją obiadów dla personelu (rozliczenia)
  • utrzymywanie dyscypliny i higieny pracy personelu
  • zapewnienie stałej łączności z personelem
  • nadzór nad przestrzeganiem czasu pracy personelu obsługi Pawilonu oraz nad kompletowaniem dokumentacji przez personel obsługi Pawilonu niezbędnej do zaliczenia programów stażowych
  • prowadzenie dokumentacji związanej z realizacją staży/praktyk zagranicznych przez studentów-personel Pawilonu
  • realizacja zadań związanych z ochroną danych osobowych
  • interwencja i koordynacja w sytuacjach nagłych m.in. wypadki, skargi na personel, zagrożenia życia personelu (w prazy i poza) oraz osób przebywających na terenie Polskiego Pawilonu
  • prowadzenie i koordynacja spraw personelu wymagających zaangażowania Konsula RP
  • prowadzenie statystyk w obszarze realizowanych zadań

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane psychologia, zarządzanie zasobami ludzkimi, prawo, socjologia, ekonomia, nauki społeczne
  • znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym w mowie i w piśmie
  • biegła obsługa komputera (MS Windows, programy kadrowe)
  • znajomość przepisów prawa pracy i przepisów ubezpieczeniowych
  • znajomość przepisów prawa pracy w ZEA będzie dodatkowym atutem
  • kilkuletnie doświadczenie zawodowe w zakresie zarządzania zasobami ludzkimi (zespołem minimum 50-osobowym) oraz znajomość nowoczesnych narzędzi zarządzania
  • dobra komunikatywność
  • dokładność, sumienność, samodzielność
  • umiejętności negocjacyjne i strategiczne myślenie
  • zdolności organizacyjne oraz umiejętności kierowania kapitałem ludzkim

Oferujemy:

  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań

Naszą misją jest kreowanie pozytywnego wizerunku gospodarczego Polski w świecie.
Jeśli chcesz być jego częścią, szukamy właśnie Ciebie!

Zainteresowany stanowiskiem?



W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

Biuletyn Informacji Publicznej PAIH internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij