Specjalny serwis na czas pandemii dla przedsiębiorców PAIH24: 22 334 99 55
Ogłoszenia o pracę

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy na stanowisko:


Kierownik

Lokalizacja: Tajwan (Tajpej)


Twoje zadania:

  • obsługa logistyczna i informacyjna misji gospodarczych z Polski (w tym delegacji rządowych) do kraju działalności ZBH
  • informowanie polskich przedsiębiorców o szczegółowych warunkach dostępu do lokalnego rynku i prowadzeniu działalności
  • przygotowanie i aktualizowanie informacji o polskiej ofercie eksportowej
  • informowanie podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce
  • podejmowanie działań interwencyjnych u władz państwa działalności ZBH w imieniu polskich przedsiębiorców
  • zarządzanie zespołem lokalnych pracowników ZBH
  • przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, nadzór administracyjno-finansowy
  • przygotowywanie i redagowanie materiałów i newsletterów
  • prowadzenie analiz i badanie lokalnego rynku
  • bieżąca współpraca informacyjno-analityczna z Kontrahentami
  • organizowanie wydarzeń promocyjnych, misji biznesowych, konferencji, spotkań b2b, udział w targach
  • monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
  • wspieranie polskich przedsiębiorców na rynku kraju urzędowania

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe
  • min. rok doświadczenia zawodowego w Azji; doświadczenie w pracy na Tajwanie będzie dodatkowym atutem
  • min. 5 lat doświadczenia w pracy na podobnym stanowisku, najlepiej w obszarze business development, marketingu, pozyskiwania klientów
  • bardzo dobra znajomość języka chińskiego, na poziomie min. C1 (warunek konieczny)
  • znajomość języka angielskiego na poziomie min. C1
  • znajomość języka polskiego
  • doświadczenie w pracy z lokalnymi partnerami biznesowymi i instytucjonalnymi
  • poparte sukcesami doświadczenie w obszarze sprzedaży i obsługi klienta
  • znajomość lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa
  • wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca obszaru Azji
  • gotowość do częstych podróży służbowych
  • komunikatywność, gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
  • umiejętność sprawnego działania pod presją czasu w zmieniającym się środowisku
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office

Oferujemy:

  • międzynarodowe środowisko pracy
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań

Naszą misją jest kreowanie pozytywnego wizerunku gospodarczego Polski w świecie.
Jeśli chcesz być jego częścią, szukamy właśnie Ciebie!

Zainteresowany stanowiskiem?



W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.


Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

Biuletyn Informacji Publicznej PAIH internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij