Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Zastępca Dyrektora
w Departamencie Zarządzania Korporacyjnego
Lokalizacja: Warszawa
Praca w Departamencie Zarządzania Korporacyjnego PAIH S.A. daje możliwość podejmowania ciekawych wyzwań, w życzliwej atmosferze.
Twoje zadania:
- wsparcie Dyrektora Departamentu w bieżącej realizacji zadań jednostki organizacyjnej
- wsparcie Dyrektora Departamentu w realizacji zadań zleconych przez Zarząd
- opracowanie i wdrożenie procedur audytowych oraz zasad kontroli wewnętrznej
- przygotowywanie planów audytu wewnętrznego, monitorowanie i raportowanie realizacji rekomendacji poaudytowych
- opracowanie i wdrożenie strategii zarządzania ryzykiem
- organizacja szkoleń i warsztatów z zakresu zarządzania ryzykiem i audytu dla pracowników
- planowanie i organizowanie pracy podległego zespołu pracowników
- nadzór nad prawidłowym działaniem procedur organizacyjnych i informacyjnych w kierowanej jednostce organizacyjnej
- bieżąca współpraca z innymi jednostkami organizacyjnymi w ramach realizacji celów PAIH S.A.
- budowanie zespołu pracowników, adekwatnego do realizacji zadań kierowanej jednostki organizacyjnej
- opracowywanie zakresów obowiązków pracownikom bezpośrednio podległym
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe kierunkowe w dziedzinie zarządzanie, finansów, ekonomii lub audytu
- minimum 5 lat doświadczenia na samodzielnym stanowisku w obszarze audytu, kontroli, zarządzania ryzykiem
- uprawnienia audytora wewnętrznego jednostek sektora finansów publicznych
- znajomość zasad systemu kontroli zarządczej oraz zarządzania ryzykiem
- znajomość języka angielskiego, na poziomie min. B2
- umiejętność sporządzania analiz, raportów poaudytowych i strategicznych
- doświadczenie w zarządzaniu wieloosobowym zespołem audytorów
- samodzielność w działaniu, umiejętność ustalania priorytetów
Mile widziane:
- doświadczenie w audytach projektów współfinansowanych ze środków UE
- doświadczenie w pracy w administracji publicznej
- posiadanie doświadczenia w zakresie prowadzenia szkoleń w zakresie audytu i zarządzania ryzykiem
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.