Kariera

Manager Regionu (Region Afryka i Bliski Wschód)
w Departamencie Wsparcia Eksportu

Lokalizacja: Warszawa

PAIH S.A. poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku Manager Regionu Afryki i Bliskiego Wschodu.

Twoje zadania:

  • organizacja i zarządzanie pracą zespołu w kraju i za granicą podczas realizacji działań związanych ze wsparciem ekspansji zagranicznej firm oraz obsługą inwestycji zagranicznych w Polsce
  • nadzór i kontrola nad działaniami administracyjnymi, finansowymi, merytorycznymi i organizacja pracy Zagranicznych Biur Handlowych
  • ścisła współpraca z Kierownikami Zagranicznych Biur Handlowych należących do Twojego Regionu
  • zarządzanie realizacją wydarzeń o charakterze promocyjnym w kraju i za granicą, w tym: konferencje, fora gospodarcze, stoiska narodowe na targach, misje biznesowe, spotkania B2B - B2G
  • negocjacje z krajowymi i lokalnymi dostawcami, udział w procesach logistycznych pomiędzy Polską,
    a siedzibami działalności Zagranicznych Biur Handlowych
  • ścisła współpraca z partnerami biznesowymi i administracyjnymi Agencji
  • planowanie i realizacja budżetu rocznego, planu promocji Twojego Regionu
  • rekomendowanie formuły działań promocyjno-marketingowych dostosowanych do oferty i specyfiki lokalnego rynku
  • bieżąca sprawozdawczość oraz tworzenie raportów na temat działalności podległych Zagranicznych Biur Handlowych

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki o profilu: międzynarodowy handel, międzynarodowe stosunki gospodarcze, handel zagraniczny
  • 5-letni staż pracy, w tym również w międzynarodowym środowisku biznesowym
  • doświadczenie w pracy za granicą w środowisku międzynarodowym, poparte sukcesami w obszarze obsługi klienta
  • bardzo dobra znajomość: pakietu MS Office oraz znajomość obsługi CRM
  • doświadczenie w pracy opartej na zarządzaniu przez cele
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem, w szczególności rozproszonym (min. 3 lata)
  • znajomość zagadnień promocji inwestycji i eksportu oraz wymiany gospodarczej
  • dobre rozeznanie w geografii gospodarczej świata, znajomość kultury biznesowej w dedykowanym obszarze, znajomość lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa
  • biegła znajomość języka angielskiego (min. C1 - warunek konieczny) - znajomość języka francuskiego lub arabskiego będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i spotkań w językach obcych
  • umiejętność planowania pracy wieloetapowej
  • dyspozycyjność, gotowość do podróży służbowych
  • komunikatywność, proaktywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań i projektów

Oferujemy:

  • zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
  • międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity

  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
Aplikuj

W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.