Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Manager Regionu (Region Afryka i Bliski Wschód)
w Departamencie Wsparcia Eksportu
Lokalizacja: Warszawa
PAIH S.A. poszukuje kandydatów do pracy na stanowisku Manager Regionu Afryki i Bliskiego Wschodu.
Twoje zadania:
- organizacja i zarządzanie pracą zespołu w kraju i za granicą podczas realizacji działań związanych ze wsparciem ekspansji zagranicznej firm oraz obsługą inwestycji zagranicznych w Polsce
- nadzór i kontrola nad działaniami administracyjnymi, finansowymi, merytorycznymi i organizacja pracy Zagranicznych Biur Handlowych
- ścisła współpraca z Kierownikami Zagranicznych Biur Handlowych należących do Twojego Regionu
- zarządzanie realizacją wydarzeń o charakterze promocyjnym w kraju i za granicą, w tym: konferencje, fora gospodarcze, stoiska narodowe na targach, misje biznesowe, spotkania B2B - B2G
- negocjacje z krajowymi i lokalnymi dostawcami, udział w procesach logistycznych pomiędzy Polską,
a siedzibami działalności Zagranicznych Biur Handlowych - ścisła współpraca z partnerami biznesowymi i administracyjnymi Agencji
- planowanie i realizacja budżetu rocznego, planu promocji Twojego Regionu
- rekomendowanie formuły działań promocyjno-marketingowych dostosowanych do oferty i specyfiki lokalnego rynku
- bieżąca sprawozdawczość oraz tworzenie raportów na temat działalności podległych Zagranicznych Biur Handlowych
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki o profilu: międzynarodowy handel, międzynarodowe stosunki gospodarcze, handel zagraniczny
- 5-letni staż pracy, w tym również w międzynarodowym środowisku biznesowym
- doświadczenie w pracy za granicą w środowisku międzynarodowym, poparte sukcesami w obszarze obsługi klienta
- bardzo dobra znajomość: pakietu MS Office oraz znajomość obsługi CRM
- doświadczenie w pracy opartej na zarządzaniu przez cele
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem, w szczególności rozproszonym (min. 3 lata)
- znajomość zagadnień promocji inwestycji i eksportu oraz wymiany gospodarczej
- dobre rozeznanie w geografii gospodarczej świata, znajomość kultury biznesowej w dedykowanym obszarze, znajomość lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa
- biegła znajomość języka angielskiego (min. C1 - warunek konieczny) - znajomość języka francuskiego lub arabskiego będzie dodatkowym atutem
- umiejętność prowadzenia negocjacji i spotkań w językach obcych
- umiejętność planowania pracy wieloetapowej
- dyspozycyjność, gotowość do podróży służbowych
- komunikatywność, proaktywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań i projektów
Oferujemy:
- zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę z możliwością pracy zdalnej 2 dni w tygodniu
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
- stałą pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie
- międzynarodowe, pełne wyzwań środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Benefity
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.