Kariera

Konsultant ds. Wsparcia Inwestycji (Ekspert) w Departamencie Inwestycji

Lokalizacja: Wrocław


Praca w Departamencie Inwestycji PAIH S.A. daje możliwość wpływania na gospodarczy obraz naszego kraju. Podczas codziennej współpracy z największymi światowymi i polskimi firmami, bezpośrednio odpowiadamy za dostarczanie im danych i argumentów zachęcających do nowych inwestycji w Polsce. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze, oraz możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.

Twoje zadania:

  • wsparcie Klientów Agencji w procesie realizacji inwestycji, w tym przede wszystkim w zakresie procesu inwestycyjno-budowlanego oraz kontaktów z administracją publiczną biorącą udział w ww. procesie
  • współpraca z Klientami Agencji, w tym szczególnie podmiotami zagranicznymi zainteresowanymi inwestowaniem i rozwijaniem biznesu w Polsce
  • spotkania z firmami obecnymi w Polsce celem identyfikacji i ograniczania barier utrudniających dalszy rozwój działalności Klientów Agencji
  • opracowywanie i udzielanie inwestorom informacji: ekonomicznych, prawnych, sektorowych oraz innych danych analitycznych niezbędnych do podjęcia decyzji inwestycyjnej
  • prezentowanie pakietu zachęt inwestycyjnych dostępnych w Polsce
  • przygotowanie, aktualizacja oraz prezentowanie informacji na temat sektorów (w szczególności: motoryzacyjnego, FMCG, nowoczesnych usług dla biznesu, elektronicznego, chemicznego, nowych technologii, IT)
  • realizowanie działań ukierunkowanych na promocję Polski jako atrakcyjnego miejsca do inwestowania oraz prowadzenie działań z zakresu marketingu inwestycyjnego, czyli aktywne poszukiwanie i zachęcanie przedsiębiorców zagranicznych do realizacji inwestycji w naszym kraju

Nasze oczekiwania:

  • co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w obszarze procesu inwestycyjno-budowlanego lub gospodarki nieruchomościami, niezbędne doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym
  • wiedza i doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu negocjacji i w mediacjach poparte sukcesami
  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: gospodarka przestrzenna, zarządzanie, prawo, ekonomia
  • gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
  • umiejętność argumentowania i szybkiego pozyskiwania wiedzy w nowych obszarach, otwartość na zmiany oraz kreatywność
  • samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów
  • wysokie umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji
  • gotowość do podróży służbowych, w tym zagranicznych (ok. 20% czasu pracy)
  • biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem, w szczególności języka niemieckiego
  • bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym zaawansowana znajomość MS Excel

Oferujemy:

  • możliwość bezpośredniej współpracy z największymi inwestorami w regionie
  • realizację ciekawych i prestiżowych projektów oraz obsługę inwestycji często zmieniających lokalny krajobraz gospodarczy
  • duży stopień samodzielności przy realizacji powierzonych zadań
  • możliwość uczenia się i zdobywania wiedzy w obszarze doradztwa lokalizacyjnego
  • dołączenie do wyjątkowo zgranego i wspierającego się zespołu

Benefity:


  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria

Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?




W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.