Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Kariera
Konsultant ds. Wsparcia Inwestycji (Ekspert) w Departamencie Inwestycji
Lokalizacja: Wrocław
Praca w Departamencie Inwestycji PAIH S.A. daje możliwość wpływania na gospodarczy obraz naszego kraju. Podczas codziennej współpracy z największymi światowymi i polskimi firmami, bezpośrednio odpowiadamy za dostarczanie im danych i argumentów zachęcających do nowych inwestycji w Polsce. Od pierwszego dnia pracy zapewniamy ciekawe wyzwania, w pełnej wsparcia atmosferze, oraz możliwość szybkiego rozwoju zawodowego w międzynarodowym środowisku.
Twoje zadania:
- wsparcie Klientów Agencji w procesie realizacji inwestycji, w tym przede wszystkim w zakresie procesu inwestycyjno-budowlanego oraz kontaktów z administracją publiczną biorącą udział w ww. procesie
- współpraca z Klientami Agencji, w tym szczególnie podmiotami zagranicznymi zainteresowanymi inwestowaniem i rozwijaniem biznesu w Polsce
- spotkania z firmami obecnymi w Polsce celem identyfikacji i ograniczania barier utrudniających dalszy rozwój działalności Klientów Agencji
- opracowywanie i udzielanie inwestorom informacji: ekonomicznych, prawnych, sektorowych oraz innych danych analitycznych niezbędnych do podjęcia decyzji inwestycyjnej
- prezentowanie pakietu zachęt inwestycyjnych dostępnych w Polsce
- przygotowanie, aktualizacja oraz prezentowanie informacji na temat sektorów (w szczególności: motoryzacyjnego, FMCG, nowoczesnych usług dla biznesu, elektronicznego, chemicznego, nowych technologii, IT)
- realizowanie działań ukierunkowanych na promocję Polski jako atrakcyjnego miejsca do inwestowania oraz prowadzenie działań z zakresu marketingu inwestycyjnego, czyli aktywne poszukiwanie i zachęcanie przedsiębiorców zagranicznych do realizacji inwestycji w naszym kraju
Nasze oczekiwania:
- co najmniej 5-letnie doświadczenie zawodowe, w tym co najmniej 3 lata w obszarze procesu inwestycyjno-budowlanego lub gospodarki nieruchomościami, niezbędne doświadczenie w międzynarodowym środowisku biznesowym
- wiedza i doświadczenie zawodowe w przeprowadzaniu negocjacji i w mediacjach poparte sukcesami
- wykształcenie wyższe, preferowane kierunki: gospodarka przestrzenna, zarządzanie, prawo, ekonomia
- gotowość do wystąpień publicznych, również w języku obcym, rozwinięte umiejętności prezentacji
- umiejętność argumentowania i szybkiego pozyskiwania wiedzy w nowych obszarach, otwartość na zmiany oraz kreatywność
- samodzielność w działaniu, umiejętność rozwiązywania problemów
- wysokie umiejętności interpersonalne, łatwość nawiązywania kontaktów i budowania długotrwałych relacji
- gotowość do podróży służbowych, w tym zagranicznych (ok. 20% czasu pracy)
- biegła znajomość języka angielskiego w mowie i piśmie; znajomość innych języków będzie dodatkowym atutem, w szczególności języka niemieckiego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office, w tym zaawansowana znajomość MS Excel
Oferujemy:
- możliwość bezpośredniej współpracy z największymi inwestorami w regionie
- realizację ciekawych i prestiżowych projektów oraz obsługę inwestycji często zmieniających lokalny krajobraz gospodarczy
- duży stopień samodzielności przy realizacji powierzonych zadań
- możliwość uczenia się i zdobywania wiedzy w obszarze doradztwa lokalizacyjnego
- dołączenie do wyjątkowo zgranego i wspierającego się zespołu
Benefity:
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.