Ta strona korzysta z ciasteczek, aby zapewnić Ci najlepszą możliwą obsługę. Informacje o ciasteczkach są przechowywane w przeglądarce i wykonują funkcje takie jak rozpoznawanie Cię po powrocie na naszą stronę internetową i pomaganie naszemu zespołowi w zrozumieniu, które sekcje witryny są dla Ciebie najbardziej interesujące i przydatne.
Kierownik Zagranicznego Biura Handlowego
Lokalizacja: Serbia (Belgrad)
Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A. poszukuje kandydatów do pracy w Zagranicznym Biurze Handlowym (Belgrad).
Twoje zadania:
- zapewnienie prawidłowego działania Zagranicznego Biura Handlowego pod względem administracyjno-formalnym, w tym przygotowywanie raportów, dokumentacji dot. prowadzenia biura, nadzór administracyjno-finansowy
- wspieranie polskich przedsiębiorców na rynku serbskim m.in. poprzez aktywne wyszukiwanie oraz weryfikowanie potencjalnych partnerów biznesowych, informowanie o szczegółowych warunkach dostępu do rynku i prowadzeniu działalności gospodarczej w Serbii
- prowadzenie analiz i badań rynku serbskiego, w szczególności monitorowanie trendów oraz barier w handlu
- planowanie i realizowanie strategii promocyjnych oraz finansowych, organizowanie wydarzeń promocyjnych, misji biznesowych, konferencji, spotkań b2b, udział w targach
- nawiązywanie i utrzymywanie relacji z instytucjami otoczenia biznesu na rynku serbskim, w tym organizacjami branżowymi, lokalną administracją
- informowanie lokalnych podmiotów gospodarczych o warunkach inwestowania w Polsce
- przygotowywanie i redagowanie materiałów i newsletterów
- monitorowanie mediów w zakresie informacji ekonomiczno-gospodarczych istotnych z punktu widzenia relacji dwustronnych
Nasze oczekiwania:
- wykształcenie wyższe
- oczekiwane co najmniej 7-letnie doświadczenie zawodowe
- znajomość języka serbskiego oraz języka polskiego (poziom C1) - warunek konieczny
- bardzo dobra znajomość języka angielskiego
- bardzo dobra znajomość pakietu MS Office
- doświadczenie w obszarze obsługi klienta poparte sukcesami
- znajomość lokalnej gospodarki i lokalnego ustawodawstwa
- doświadczenie w pracy w środowisku międzynarodowym
- wiedza polityczna i ekonomiczna dotycząca Serbii
- komunikatywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań
- znajomość podstaw protokołu dyplomatycznego
- gotowość do podróży służbowych
Oferujemy:
- wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji ciekawych projektów
- międzynarodowe środowisko pracy
- możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań
Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?
W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.