Specjalny serwis na czas pandemii dla przedsiębiorców PAIH24: 22 334 99 55
Mój biznes za granicą

Program edukacyjny

AKADEMIA BIZNESU | MENTORING | MATCHMAKING & NETWORKING

Program edukacyjny

Wśród polskich przedsiębiorców często dominuje przekonanie o tym, że ich biznes jest „za mały” na rynki zagraniczne, a oni sami „nieprzygotowani na radykalne zmiany”. Ciężko te przekonania zestawiać z faktem, iż coraz więcej polskich firm szturmem podbija światowy rynek. Projekt Mój biznes za granicą zapewnia kompleksowe wsparcie MŚP w ich przygotowaniu do ekspansji zagranicznej i obejmuje między innymi indywidualny mentoring specjalistów ds. eksportu oraz szkolenia prowadzone przez praktyków.

Polska Agencja Inwestycji i Handlu oraz Fundacja Przedsiębiorczości Kobiet zapraszają MŚP do udziału w pilotażowym programie edukacyjnym, którego celem jest budowanie świadomości firm na temat własnego potencjału eksportowego. Uczestnictwo w projekcie zapewni wiedzę i narzędzia niezbędne na różnych etapach ekspansji zagranicznej. 

Program edukacyjny obejmie:
  • szkolenia w ramach Akademii Biznesu;
  • mentoring biznesowy;
  • matchmaking i networking.
Uczestnikom oferujemy:
  • diagnozę potencjału eksportowego;
  • zapoznanie się z systemem wsparcia eksporterów;
  • wymianę wiedzy i doświadczeń;
  • udział w dedykowanych szkoleniach prowadzonych przez praktyków w danym obszarze;
  • wsparcie mentorów. 
Projekt kierowany jest do:
  • MŚP planujących działalność eksportową; 
  • MŚP dotychczas nie zainteresowanych działalnością eksportową, ale planujących podjęcie współpracy eksportowej w określonej przyszłości;
  • MŚP nieplanujących działalności eksportowej ze względu na niską świadomość korzyści wynikających z takiej formy działalności;
  • MŚP prowadzących działalność gospodarczą minimum 18 miesięcy na terytorium Rzeczpospolitej Polskiej.
Do udziału w pilotażowym programie edukacyjnym zapraszamy:
  • właścicieli/-lki MŚP;
  • wspólników/-czki oraz współwłaścicieli/-lki MŚP;
  • osoby zatrudnione w MŚP w randze dyrektora/kierownika posiadające decyzyjność w zakresie internacjonalizacji; 
  • inne osoby oddelegowane do udziału w pilotażowym programie edukacyjnym przez kierownictwo danego MŚP. 
Termin: 30 maja - 3 czerwca 2022 r. 
Miejsce: siedziba PAIH S.A., ul. Bagatela 12, Warszawa.

Osoby do kontaktu:
Udział w projekcie jest bezpłatny i możliwy po uprzedniej rejestracji pod linkiem.
Formularze zgłoszeniowe przyjmowane są do 23 maja 2022 r.

Organizator zapewnia każdego dnia bezpłatny poczęstunek podczas przerw kawowych oraz lunch.


Zapraszamy do udziału!

W załączeniu:




Program realizowany przy wsparciu z Funduszy Europejskich

Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa


Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

Biuletyn Informacji Publicznej PAIH internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij