Kariera

Manager Regionu, Region Afryka i Bliski Wschód

Lokalizacja: Warszawa


Twoje zadania:

  • organizacja i zarządzanie pracą zespołu w kraju i za granicą podczas realizacji działań związanych ze wsparciem ekspansji zagranicznej firm oraz obsługą inwestycji zagranicznych w Polsce
  • nadzór i kontrola nad działaniami administracyjnymi, finansowymi, merytorycznymi i organizacja pracy Zagranicznych Biur Handlowych, ścisła współpraca z Kierownikami Zagranicznych Biur Handlowych należących do Twojego Regionu
  • zarządzanie realizacją wydarzeń o charakterze promocyjnym w kraju i za granicą, w tym: konferencje, fora gospodarcze, stoiska narodowe na targach, misje biznesowe, spotkania B2B - B2G
  • negocjacje z krajowymi i lokalnymi dostawcami, udział w procesach logistycznych pomiędzy Polską, a siedzibami działalności Zagranicznych Biur Handlowych
  • ścisła współpraca z partnerami biznesowymi i administracyjnymi Agencji 
  • planowanie i realizacja budżetu rocznego, planu promocji Twojego Regionu
  • rekomendowanie formuły działań promocyjno-marketingowych dostosowanych do oferty i specyfiki lokalnego rynku
  • bieżąca sprawozdawczość oraz tworzenie raportów na temat działalności podległych Zagranicznych Biur Handlowych 

Nasze oczekiwania:

  • wykształcenie wyższe, preferowane kierunki o profilu: międzynarodowy handel, międzynarodowe stosunki gospodarcze, handel zagraniczny
  • min. 3-letni staż pracy w międzynarodowym środowisku biznesowym
  • doświadczenie w pracy za granicą w środowisku międzynarodowym, poparte sukcesami w obszarze obsługi klienta
  • bardzo dobra znajomość: pakietu MS Office oraz znajomość obsługi CRM
  • doświadczenie w pracy opartej na zarządzaniu przez cele 
  • doświadczenie w zarządzaniu zespołem rozproszonym
  • znajomość zagadnień promocji inwestycji i eksportu oraz wymiany gospodarczej
  • dobre rozeznanie w geografii gospodarczej świata, znajomość kultury biznesowej w dedykowanym obszarze, znajomość lokalnej gospodarki rynkowej i lokalnego ustawodawstwa
  • biegła znajomość języka angielskiego oraz arabskiego (min. C1 - warunek konieczny) - znajomość języka francuskiego będzie dodatkowym atutem
  • umiejętność prowadzenia negocjacji i spotkań w językach obcych
  • umiejętność planowania pracy wieloetapowej
  • dyspozycyjność, gotowość do podróży służbowych
  • komunikatywność, proaktywność, inicjatywa w tworzeniu nowych rozwiązań i projektów

Oferujemy:

  • wyzwania zawodowe związane z możliwością realizacji interesujących projektów
  • stałą i ciekawą pracę w środowisku, które doceni Twoje zaangażowanie
  • możliwość wdrażania własnych pomysłów i innowacyjnych rozwiązań

Benefity:


  • Prywatna opieka medyczna
    Prywatna opieka medyczna
  • Karta multisport
    Karta multisport
  • Grupowe ubezpieczenie na życie
    Grupowe ubezpieczenie na życie
  • Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
    Dofinansowanie do wczasów i wypoczynku dla dzieci
  • Dofinansowanie do okularów
    Dofinansowanie do okularów
  • Kafeteria
    Kafeteria

Jesteś zainteresowana/y stanowiskiem?




W przypadku zaproszenia na kolejny etap rekrutacji może być wymagane przedstawienie dokumentów poświadczających wykształcenie, kwalifikacje zawodowe oraz przebieg dotychczasowego zatrudnienia.