Infolinia: 800 800 120
  • Facebook
  • Youtube
  • Twitter
Wydarzenia
Strona główna > Wydarzenia
8 października 2019

UK Construction Week 2019

Birmingham, Wielka Brytania
Zagraniczne Biuro Handlowe PAIH w Wielkiej Brytanii podjęło inicjatywę skoordynowania polskiej obecności na największych brytyjskich targach dotyczących branży budowlanej, które odbędą się w dniach 8-10 października 2019 r. na terenach wystawowych NEC w Birminghah.

UKCW 2019


Ubiegłoroczna edycja wydarzenia przyciągnęła ponad 650 wystawców z całego świata prezentujących ponad 10 tys. produktów i usług oraz rekordową liczbę 34 tys. odwiedzających, przede wszystkim potencjalnych klientów z branży. Hale wystawowe odwiedziło:

  • 7651 przedstawicieli branży deweloperskiej, włączywszy Barratt Developments, Taylor Wimpey, Persimmon, Berkeley, Bellway, Redrow, Bloor homes, Galliford Try, Bovis Homes, Hill, Morris Homes, Keepmoat, Kier Group;
  • 3834 osoby reprezentujące generalnych wykonawców, jak Skanska, BAM Nuttall, Laing O’Rourke, Morgan Sindall, Galliford Try, Balfour Beatty, MACE, Keepmoat, Lendlease ISG, Sir Robert McAlpine, Kier, Interserve, Amey, oraz Multiplex;
  • 3771 czołowych architektów, m.in. z firm Zaha Hadid Architects, dMM, Grimshaw, Arup, Fosters & Partners, BDP, Atkins, Capita;
  • 3092 reprezentantów głównych dystrybutorów, a wśród nich Travis Perkins, Selco, Tradepoint, MKM, Screwfix, Jewsons, Grafton, EH Smith, Huws Gray, Gibbs & Dandy;
  • 2732 przedstawicieli władz lokalnych, rządu centralnego, instytucji medycznych oraz pracowników lotnisk;
  • 1872 specjalistów z branży edukacyjnej.


Z analiz wynika, że 80% z nich stanowiły osoby posiadające zdolność do podejmowania decyzji zakupowych (właściciel, CEO, dyrektor). Szacowany potencjał finansowy transakcji omawianych podczas targów to ponad 50 mld GBP.

UKCW składa się z 8 sekcji tematycznych: Budownictwo; Technologie Budowlane; Projekty Infrastrukturalne; Energetyka + Ogrzewanie, Wentylacja i Klimatyzacja (HVAC); Powierzchnie i Materiały; Konstrukcje Drewniane (8-10 października) oraz nowo uruchomione powierzchnie pod nazwą Technologie z Wykorzystaniem Betonu (Concrete Expo 8-9 października) i Grand Design Live (9-10 października, poświęcona wyposażeniu i wykończeniu domów).

Naszym celem jest zaprezentowanie jak największej liczby firm z kraju pod wspólnym szyldem "Made in Poland". Uważamy, że zwiększona widoczność wystawców z Polski przyniesie konkretne efekty w postaci większej liczby zawartych transakcji. Podstawą takiej opinii są prowadzone od pewnego czasu obserwacje pawilonów narodowych innych państw podczas głównych imprez targowych w UK - wskazują one, że ujednolicony branding przyciąga większą liczbę zainteresowanych w porównaniu do sytuacji gdy uczestnik targów decyduje się na stoisko opisane jedynie nazwą własną.

W przypadku UK Construction Week rozpatrujemy dwie opcje, które wydają się równie atrakcyjne i wzajemnie się nie wykluczają:

  • Pawilon Polski - miejsce gdzie na połączonej przestrzeni znajdzie się większa liczba przedsiębiorców z różnych branż. Tego typu koncepcja znajduje częste zastosowanie podczas wszystkich imprez targowych i wydaje się być przyciągająca zarówno z uwagi na zajmowaną powierzchnię (w miarę dostępności), jak i architekturę. Ważne jest, aby każda z firm-uczestników dysponowała w ramach pawilonu własną przestrzenią, na tyle dużą by czuć się w niej komfortowo. Przeszkodą w zastosowaniu tego rozwiązania może być sekcyjność targów  - oznacza to, że wspólny obszar powinien znajdować się na granicy 2 lub więcej sekcji, tak aby odpowiednio wypozycjonować wystawców reprezentujących różne sektory branży budowlanej.
  • Polski Szlak - rozwiązanie to łączy ze sobą logiczną potrzebę umiejscowienia stoiska w odpowiedniej sekcji z główną ideą projektu. Nie tak spektakularne jak Polski Pawilon, zachowuje jednak podstawowe założenia koncepcji: oddzielne stoiska rozmieszczone w różnych punktach targów, występujące pod szyldem "Made in Poland", zostaną zaprezentowane przez organizatora jako "Polish trail" i opisane jako całość w materiałach promocyjnych. Zaletą tej opcji jest znacznie większa elastyczność co do zajmowanej powierzchni oraz sposobu jej zabudowy. Istotne wydaje się również, że czas na podjęcie decyzji co do udziału w targach jest w tym przypadku dłuższy niż w przypadku udziału w Pawilonie.


Nie możemy co prawda zaoferować finansowania udziału polskich przedsiębiorstw we wspólnym przedsięwzięciu, jeżeli jednak zdecydujecie się Państwo na wzięcie udziału w naszej inicjatywie, możecie liczyć na znaczące zniżki przy wykupie stoiska oraz specjalne warunki marketingowe. W wyniku podjętych przez nas negocjacji podjęte zostały następujące ustalenia:

  • W przypadku zagospodarowania powierzchni większej niż 100 m2 (przez wszystkich uczestników łącznie, na całym obszarze imprezy) firmy biorące udział w inicjatywie "Made in Poland" będą uprawnione do 20% zniżki za każdy metr kw. zajmowanej powierzchni: powierzchnia niezabudowana to 332 zamiast 415 GBP za m2, powierzchnia zabudowana to 372 zamiast 465 GBP za m2.
  • Wizytówka wystawcy - portfolio, historia oraz artykuły medialne, które mogą przybliżyć profil wystawcy zostaną zaprezentowane na stronie internetowej targów.
  • Wsparcie marketingowe - we współpracy z agencją PR Liz Male, po przesłaniu przez wystawcę planu uczestnictwa w targach lub szczegółów promocji produktu, organizator umożliwia udział w akcjach promocyjnych wydarzenia.
  • Organizacja spotkań B2B - po dostarczeniu organizatorowi targów listy potencjalnych partnerów (z grona uczestników targów lub spoza tego grona), zostaną podjęte starania o zorganizowanie indywidualnych spotkań z każdą z wymienionych firm. Pomimo braku gwarancji, szanse na doprowadzenie do spotkania są duże - w ubiegłym zastosowanie tej opcji doprowadziło do 70 000 indywidualnych kontaktów pomiędzy firmami.
  • Opcja "Click to Meet" - możliwość samodzielnego zaaranżowania spotkania B2B z pozostałymi uczestnikami imprezy poprzez wysłanie indywidualnego poprzez stronę internetową targów.
  • Spersonalizowany link rejestracyjny - możliwość podglądu, który z odwiedzających jest szczególnie zainteresowany profilem firmy i zgłosił swój udział w targach poprzez kliknięcie w indywidualny link umieszczony na wizytówce wystawcy.
  • Zweryfikowane dane na temat rynku UK - wystawca otrzyma dostęp do danych odnośnie branży budowlanej w UK, dostarczonych przez jedną z największych wyspecjalizowanych agencji informacyjnych, Barbour ABI. Mogą one być dostosowane do indywidualnego zapotrzebowania pod kątem sektorów, lokalizacji, stanu zaawansowania projektów i ich typu
  • Pytania i odpowiedzi - możliwość indywidualnego podzielenia się na stronie internetowej organizatora szczegółami dotyczącymi prezentowanego produktu lub usługi oraz zaprezentowania swoich planów.
  • Logo - po podpisaniu umowy logo wystawcy zostanie umieszczone w specjalnym newsletterze pod nazwą Construction Buzz.
  • Przewodnik targowy - profil firmy oraz dane kontaktowe zostaną umieszczone w tej publikacji.


Każdy z uczestników "polskiej obecności" będzie musiał stworzyć profil opisowy w języku angielskim i przekazać go organizatorowi w momencie podpisania umowy, w celu umieszczenia informacji w materiałach promocyjnych - drukowanych i online.

Załączamy 2-stronicową wizytówkę wydarzenia w języku polskim z opisem wydarzenia oraz listą opłat wynegocjowanych przez brytyjskie biuro PAIH. Jeżeli jesteście Państwo zainteresowani udziałem w naszej inicjatywie prosimy o jak najszybszy kontakt. Chcielibyśmy zamknąć listę uczestników do początku września.

Pytania oraz zgłoszenia prosimy kierować na następujące adresy e-mail:


Dziękujemy i zapraszamy do wspólnego uczestnictwa.


Załącznik:

 



Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa

e-mail dla inwestorów: invest@paih.gov.pl
e-mail dla eksporterów: eksport@paih.gov.pl

Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

Biuletyn Informacji Publicznej PAIH internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij