Infolinia: 800 800 120
  • Facebook
  • Youtube
  • Twitter
Aktualności
Strona główna > Aktualności
12 września 2019

Szansa dla agencji reklamowych - dwuletnia kampania wizerunkowa za ponad 2 mln złotych

Pragniemy zwrócić Państwa uwagę na rozpisany przez stronę duńską konkurs na dwuletnią kampanię wizerunkową. Budżet kampanii to 3,5 mln DKK, czyli ponad 2 mln złotych.

Śledź


Kampania powstanie na zlecenie Duńskich Producentów Produktów Pelagicznych (Danmarks Pelagiske Producentorganisation) i ma na celu zmianę spojrzenia konsumentów w Polsce i Niemczech na śledzia poławianego na Morzu Północnym.

Podobnie jak dobrą renomą - jako produkt prozdrowotny - cieszy się imbir, Duńczycy pragną wypromować - jako żywność o wielu wartościach odżywczych - śledzia. Jego spożycie w Polsce, Danii, Szwecji, Niemczech i Holandii drastycznie zmalało, a tradycyjnie były to przecież państwa, w których spożywało się tej ryby dużo (z racji bliskości morza i własnych połowów).

Tytuł kampanii to rymowana gra słów. "VILD MED SILD" oznacza w języku duńskim "Przepadam za śledziem/Szaleję za śledziem", a tłumacząc dosłownie "Dzika/Dziki za śledziem". Pozostaje tu zatem pole do popisu i dowolność interpretacji. Założenia kampanii znajdą Państwo w załączonym pliku PDF.

Wierzymy, że przy okazji realizacji wspomnianej kampanii wizerunkowej, będą Państwo mieli okazję nawiązać wiele ciekawych kontaktów biznesowych w Danii.

Zainteresowane firmy prosimy o kontakt z biurem handlowym w Kopenhadze:


Załącznik:



Polska Agencja Inwestycji i Handlu S.A.

ul. Krucza 50

00-025 Warszawa

e-mail dla inwestorów: invest@paih.gov.pl
e-mail dla eksporterów: eksport@paih.gov.pl

Wszystkie prawa zastrzeżone; Wyłączenie odpowiedzialności

Biuletyn Informacji Publicznej PAIH internetART
Portal wykorzystuje pliki cookies. Korzystanie z witryny oznacza zgodę na ich zapis lub wykorzystanie.
Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Prywatności. Akceptuję politykę prywatności Portalu zamknij